Aangezien ik nu weer eens wat foto's heb wil ik ze met jullie delen

Cookie heeft anderhalve maand stil gestaan door een infectie aan haar been door mok en door lichte koliek!
Daarvoor waren we net weer lekker aan het werk, ze ging super fijn! in het najaar had ze ook 2 maanden stil gestaan door een niet goed passend zadel en we waren dus weer 2 maanden aan het rijden toen ik mijn nieuwe zadel eindelijk had, ach voor een jonkie zijn vakanties tussendoor juist wel fijn!

Deze foto's zijn van verschillende keren rijden de afgelopen 2 weken, ze is op het moment niet zo makkelijk met rijden, maar er zitten toch fijne stukjes tussen. Haar wolfstandjes zijn door aan het komen en daar is ze wat gevoelig op, over 2 weken komt de tandarts lang
Ik heb zelf ook enorm last van mijn lijf, en dan met name mijn linkerbeen en dan werkt af en toe ook niet echt mee tijdens het rijden
Begin dit jaar hebben we ons wedstrijd debuut ook gehad, was voor mij de 1e keer en voor Cookie ook en ik was echt een paar weken misselijk zo zenuwachtig was ik! Ik heb altijd al wedstrijden willen rijden maar geen kans voor gekregen en nu was het opeens zover! En de zenuwpees die ik altijd al ben met bepaalde dingen, deze keer was echt het toppunt
De eerste keer hadden we gelijk al een 2e prijs en 192 punten te pakken 
Hier de foto's!
2 weken terug:

vorige week:

Gisteren:

Dat was het weer, tot de volgende keer