Vorige week zijn er foto's gemaakt van mij en Rubio tijdens onze les. Vandaag heb ik alle foto's gekregen en dat vond ik een mooi moment om weer eens en topic over ons te maken.
Even wat info over Rubio:
* 13 jaar
* Ruin
* Palomino, maar op dit moment nog grotendeels wit omdat hij geschoren is.
Hij wordt langzaam aan weer palomino

* 1.56 m. (E-pony)
* Ouders en ras onbekend

Rubio is op dit moment 3,5 jaar in ons bezit. Ik start op dit moment nog met hem in de L1, maar we hebben de punten voor het L2 al een tijdje binnen. We zijn aan het trainen voor ons debuut wat hopelijk snel zal komen.
We zijn vooral bezig met het rechtrichten en het beter gebruiken van het binnenachterbeen. Hij zet deze het liefst buiten de massa. Hij doet dit rechtsom meer dan linksom. Dit gaat al stukken beter en ook in het wijken is dit te merken. We zijn ook bezig met schouderbinnenwaarts en contra galop. Dit nemen we af en toe mee, maar hier ligt niet de nadruk op. Er zijn nog genoeg punten die verbeterd kunnen worden en hier ben ik samen met mijn instructrice mee bezig. Zowel voor hem als voor mij is het allemaal nog nieuw waar we nu mee bezig zijn.
Sommige foto's zijn niet helemaal scherp, maar deze wil ik toch laten zien omdat ik erg blij ben met het hoe Rubio loopt op die foto's

1. Eerst even losrijden.

2.

3. Halthouden.

4. Stukje schoudervoor.

5.

6. Galop

7.

8. Contra galop.

9. Hier hangt hij helaas in mijn hand. Hij vind het soms wat lastig en mist wat kracht om gedragen te blijven lopen. Het hangen is al stukken minder geworden in vergelijking met een jaar geleden. Zijn benenwerk is op deze foto wel heel fijn.

10. Uitstrekken in draf. Heel blij met dit beeld

11. Nog een keer halt houden.

12. Schouderbinnenwaarts.

13. Stukje wegrijden.

Dit waren de foto's van het rijden. Opbouwend commentaar mag altijd, maar ik heb een hele fijne instructrice en we zijn hard aan het werk om dingen te verbeteren.

Tot de volgende keer!