Waardoor ik ook al door de aanvrager benaderd was. Er waren meer paarden die voor hun in aanmerking kwamen, maar uiteindelijk besloten ze dat ze graag met Jauke wilde werken. Ze waren vooral erg bang dat Jauke met ruiter niet in de woonkamer zou passen, maar ze wilden wel graag een imposant paard. Toen ze Jauk uiteindelijk irl zagen waren ze verbaasd over zijn kleine formaat, hij toonde op de foto's zoveel groter! Tja, dat horen we vaker
Ze hadden een proefshoot met een arabier gedaan, dat vonden ze prima gaan. Wat een verbazing dan ook toen ze uiteindelijk met Jauke aan het shooten gingen. Jauke vond het binnen in de woonkamer prachtig, was volledig ontspannen (zelfs zo ontspannen dat ze bang waren dat hij moest plassen, hij liet zijn 5de been hangen
) en 1 voetje verplaatsen is voor Jauke ook geen probleem. Ze waren de arabier natuurlijk gewend, bij dat paardje duurde het even voor hij op de juiste plek stond, zoals bij de meeste paarden
. Jauke kan ik echter exact positioneren en blijft vervolgens doodstil staan. We waren uiteindelijk dus een uur eerder klaar dan er gepland was en dan waren ze nog bang dat de planning krap zou zijn. Jauke vond het daarbinnen zelfs zo leuk dat toen we tijdens de verbouwing van de set even buiten moesten wachten hij bleef drammen om weer naar binnen te mogen
Hij staat nou eenmaal graag in het middelpunt van de aandacht en dat stond 'ie daar binnen absoluut! Ook het schudden op commando werd natuurlijk veel beloond, net als het stil staan, dus hij kreeg binnen ook nog eens enorm veel lekkers toegestopt. Niet gek dus dat het binnen fijn was 
Ik vind het eindresultaat erg gaaf geworden, jammer dat deze reclame niet ook op de nederlandse tv komt! Zou spontaan meer tv gaan kijken
https://caviar.wiredrive.com/present-re ... 65090fe86d