Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

( als het goed is
)

Als ik tenminste zeker ben ingeschreven, ik ga er maar van uit van wel want ik heb gewoon betaald en twee bevestigingen gekregen (wel automatische).
)
Ik heb hem nu een jaar. We zijn dressuur B+1, maar zijn nog niet echt fanatiek aan het starten, alleen een paar wedstrijdjes om te oefenen gereden. Vanaf maart gok ik gaan we wat serieuzer op wedstrijd aan de slag. Met springen rijden we nu BB en dat gaat erg goed, binnenkort wil ik toch wel in de B gaan beginnen. Hij heeft in elk geval talent voor springen, nu ik nog 
) Btw Sanne, heb dezelfde bevestigingen als jij gehad dus ik geloof dat dat wel goed zit.
.

) en is 13. Het is een Inspekteur x Rossini, springgefokt. We hebben nog geen officiële KNHS wedstrijden gestart, wel FNRS dus daar door kan ik me aanmelden, maar zitten op B niveau. Springen doen we ook op B niveau, wel onderling. Ik wil dit jaar nog gaan starten dus hopelijk ben ik alsnog officieel KNHS geklasseerd voor het kamp!