Januari
Deze maand begon direct met een hoogtepunt! Nadat Dylano eind 2012 de eerste en tweede/derde bezichtiging van het NRPS goed had doorlopen, moesten we begin januari naar Utrecht voor een rontgenologisch en spermaonderzoek. Na twee zenuwslopende weken kwam de uitslag: alles in orde! Dus eind januari mocht Dylano nogmaals mee naar Ermelo, maar dit keer voor zijn officiële goedkeuring. Wat was ik trots en blij, van mijn eerste eigen aanwinst, als veulen gekocht, zelf klaargemaakt naar een goedgekeurde hengst!

1)

Hij werd ook uitgekozen voor de finale van de 'hengst met de beste draf'
2)

Februari
Met hulp van Carel Soethout, die mij ook voor mij klaarstond met tips en adviezen tijdens de training voor de hengstenkeuring, maakte ik Dylano zadelmak.
3)

Maart
In maart waren we rustig met Dylano bezig, geen foto's hiervan.
April
Op 1 april was Dylano aanwezig op de hengstenshow van De Nieuwe Heuvel in Lunteren.
4)

Mei
Na een rustperiode pakte ik Dylano weer even op. Ook maakten we onze eerste ritjes in de buitenbak.
5)

6)

Juni
In juni wederom rustig aan gedaan met Dylano. Ik ben zuinig op hem

Juli
Fotografe Jennifer Grosman kwam langs om Dylano op de gevoelige plaat vast te leggen

7)

Mijn vriendje

8)

9)

Augustus
Volgens mij niks spannends... periodes van rust en rijden wisselden elkaar nog steeds af.
September
Nog eens een keertje naar buiten met Dylano...
10)

Oktober
We gingen voor het eerst op ander terrein oefenen...
11)

November
Mocht Dylano weer op de foto, dit keer onder het zadel!
12)

13)

14)

Nu werken we rustig door richting de wedstrijden in 2014, net als het verrichtingsonderzoek dat zomer 2014 van start gaat.
15)

Tot volgend jaar