Gisteren zijn Tych en ik weer eens op wedstrijd geweest. In april dit jaar voor t laatst geweest, in maart laatste les gehad en t/m oktober zelfs niet meer in de bak getraind. Vanaf oktober 3 keer in de bak geweest en gewoon maar gegaan. Leek me gewoon gezellig en had er weer zin an, dat was voor mij reden genoeg!
Wedstrijd was er eentje van de KVTH Zuid-Holland Wintercompetitie bij de Develruiters in Heerjansdam.
M'n tante was ook mee en heeft wat foto's gemaakt. Helaas niet van de proeven zelf, die zijn mislukt, slecht licht.
Nog even wat info over ons:
Tycho is een NL trekpaard uit 2005, vanaf 5,5 maand bij ons. Ik ben geen geweldige ruiter, rijd het liefst lekker buiten, maar ben wel fanatiek en dat is lastig, want ik wil té graag dat ie gelijk netjes loopt en ga gespannen zitten, waardoor ik hem tijdens wedstrijden niet zo rond kan sturen als dat het 'thuis' lukt. Km maken dus!
Maar wilde ze wel even met jullie delen. Komen ze!
01. Paar detailfoto's tijden het poetsen en zadelen.
Voetjes

02. Lekkere billies

03. Cute neusje

Losrijden
04. Blij paard! Even handschoenen nog aandoen.

05. Dekentje af

06. Drafje

07. Pasje wegrijden

08. Aanspringen in galop

09. Halthouden

10. Eindelijk beetje ontspanen langs die kant (daar was een voetbalwedstrijd)

11. Hij had nogal energie, dus even stukje gas gegeven

12. Volte

13. Even poseren

14. Galopje

En nog twee uit de eerste proef (enige die nog beeeetje zichtbaar waren)
15. Afwenden

16. Halthouden en groeten
http://i1326.photobucket.com/albums/u65 ... 6ff6b2.jpg
We zijn in ieder geval niet voor niets naar Heerjansdam gereden, want ondanks dat we twee keer laatste waren (4e van de 4) WEL 2 winstpunten: 180 & 183!!!

Dus nu officieel B+3. Nice!

Groetjes!