Ik weet niet of het hier goed staat dus mods verplaats het gerust.
Mij eerste topic om dat het mij zo dwars zit.
Mijn dochter van 7 jaar rijdt nu een half jaar op de manege.
Ze ging er zingend heen en vraagt iedere dag hoeveel nachtjes nog....
Ze heeft /had er zoveel plezier in .
Tot dat ze op de nieuwe pony moest en er 2 weken geleden hard eraf gevallen is .
De pony dacht dat het wel grappig was om met galopperen te bokken en het hoofd tussen de benen te doen.
Tja dat gaat niet echt lukken als beginner
Ze stapte er trouwens wel meteen weer op.
[er is trouwens niets mis met de pony hoor ,het is een grote d en sterk en hij heeft humor]
1 week later reed haar vriendinnetje erop en viel er ook zo hard af dat ze geen adem meer kreeg.
Ze is hier zo van geschrokken dat ze zelf ook niet goed meer durfde terwijl ze echt een super braaf paardje had.
Vandaag vol goede moed naar paardrijden en ze had er zin in ECHT WAAR!!!
Je raad het misschien wel ze werd ingedeeld op: juist de nieuwe pony met humor.
Heel dapper ging ze naar de manege eigenaar toe dat ze op elke pony wilde rijden maar niet op die omdat ze bang was.
[wat ik al heel dapper vond]
Het werd afgedaan met : onzin je bent er 1 keer afgevallen dat gaat echt niet nog een keer gebeuren!
Vol goede moed erop gestapt tot 3 keer toe er bijna afgevallen en toen was het genoeg.
Ze is halverwege afgestapt.
Nu wil ze niet meer ook niet volgende week.
Ik ben echt geen softie tegenover mijn kinderen en weet dat vallen erbij hoort en dat heb ik haar ook duidelijk gemaakt.
Maar wat ik me wel afvraag is waarom zet de manege eigenaar de ouder sterkere kinderen niet op deze pony?
De instructrice was het er ook niet mee eens ,maar daar werd ook niet naar geluisterd .
Ik vind het op zijn minst apart dat een manege eigenaar indeelt terwijl de instructrice de kinderen les geeft en weet hoe of wat.
Ik hoop dat iemand tips heeft zodat ze er weer plezier in krijgt.
Ik wil namelijk ook niet als een zeur overkomen dus heb braaf mijn mond gehouden.
Bedankt voor het lezen .