, helaas is Lucky wegens zijn slechte longen niet meer recreatief te gebruiken en mag hij lekker zijn oude dag bij mij slijten als knuffelpaard. Terwijl ik dit net te horen kreeg hoorde ik dat mijn grote fjordenvriend Mellow te koop stond en van het een kwam het ander. (meer staat hier
[VVDD] Ook na onze regen komt zonneschijn, een nieuw vriendje! ) Vandaag zijn Jesse en ik gezellig met Mellow zijn (oude)eigenaresse mee naar stal gegaan en heb ik even lekker mogen rijden, Jesse stond heel ongeduldig vanaf de zijlijn te hinniken en te hupsen en ondanks dat het eerst niet het plan was hem ook mee te nemen met rijden hebben we toch gezellig samen uitgestapt
(veilig met de cap van haar dochtertje)In 2011 heb ik Mellow ook een tijdje gereden toen Lucky kreupel was, dus sommige bokkers zullen hem vast nog wel herkennen.
Mellow is een 21 jarige fjordenruin van ongeveer 1,47 hoog.
Vorige week, voor het eerst na ruim 2,5 jaar weer op zijn rug en nog heel vertrouwd!

Vandaag eerst even zelf rijden.

En toen gezellig samen met Jesse uitstappen

Meneer was 1 laarsje verloren

Lekker bekkie

en zijn knappe koppie

Tot slot in 2011 met Lucky
, ze konden het toen al super vinden samen.
Zodra hij thuis staat zal ik een topic openen van de drie musketiers
.
.
.
Achja gelukkig blijft hij wel bij jou
maar mooi dat hij zn oude dag bij jullie mag slijten!!
jammer dat je niet meer met lucky kan rijden. Jesse vind hem ook helemaal leuk volgen mij haha!