Samen met Tamme ben ik een aantal weken geleden al eens eerder voorbij gekomen in combinatie met de Ferrari van een vriend van mij. Deze foto's werden gezien door professionele autofotograaf Peter Terpstra en hij wilde graag eenzelfde fotoshoot houden. Zo gezegd, zo gedaan en vorige week kwam hij bij ons langs. Ferrari gewassen en Tamme en mijzelf opgetut. Het was ontzettend gezellig en leerzaam, Tamme genoot van de aandacht enneee al zeg ik het zelf... het resultaat mag er wezen

Tamme is een 7 jarige Friese hengst, vanaf zijn tweede jaar in mijn bezit en echt mijn alles.
Ferrari is een Challenge Stradale, bijzonder en zeldzaam model met 425 rode paardjes onder de motorkap

Er zijn nog veel meer foto's gemaakt, maar de fotograaf is erg druk, dus voorlopig moeten we het slechts met deze ene foto doen. Maar wat is ie gaaaaaafff, deze krijg een mooie plekje aan de muur

Naast het plekje aan mijn muur worden we in 2014 als coverfoto gebruikt voor het Ferrari maandblad!!! Suuuperstoer natuurlijk!!!