er zijn 4 dagen horse event in beervelde geweest (vandaag de laatste dag). Aangezien ik heel dicht bij woon ben ik zowat elke dag aanwezig daar (na een tijdje heb je het wel gezien) maar ik trek heel graag foto's van evenementen! Ik vind jumping redelijk moeilijk om mooi te kunnen trekken dus ik heb hard mijn best gedaan om er wat moois van te maken! 
Die 4 dagen was Amber(Amber27) bij mij, van haar zal je misschien ook wel een topic gezien hebben

Eerst wil ik jullie 'entertainen' met het filmpje dat ik gemaakt heb. Ik heb ook veel zitten filmen van de jumping, uit alle hoeken wat me bijna op mijn buik heeft doen liggen. (toch maar niet gedaan, achter ons zaten de VIP mensen
)Dus ik zou het erg appreciëren moesten jullie even de play knop aanzetten en vervolgens op HD te zetten

Eric Lamaze
+ een uitprobeersel!

& Nogmaals sunset

De grand prix 1m50 van vandaag!

De winnaar

Eric Lamaze was er ook bij! helaas de barage niet kunnen meedoen.

Bokbok

Dit was het
Ik hoop dat ik er zo'n beetje in geslaagd ben in een jumping leuk op foto te zetten.. een reactie is altijd welkom 
Het Flanders Horse Event in Beervelde is zeker een aanrader, heel mooi event en heel goed georganiseerd vind ik
Is helemaal gratis.(natuurlijk ligt het voor veel nederlanders een beetje ver denk ik
)Donderdag avond is er altijd een six bar, ook zeker de moeite! Misschien voor volgend jaar wel eens in jullie agenda schrijven

Echt precies op het goede moment allemaal!
awesome as always 
) en een 70-200 mm lens, dan alleen vandaag de grand prix met mijn camera getrokken en dat is een canon EOS 1100 D en een 75-300 mm lens
)