Ik zet het expres op HAW voor rijtechnisch commentaar maar er zijn een paar puntjes waar ik moeilijk wat aan kan doen.
Ik ben verlamd vanaf mijn middel waardoor de houding van mijn benen niet optimaal is, ook is mijn rug vastgezet waardoor ik een erg holle rug heb.
Als de mods vinden dat dit beter naar ITP kan is dat natuurlijk prima, maar ondanks alles sta ik natuurlijk open voor rijtechnisch commentaar.
Verbeterpunten die ik zelf al had gezien zijn actiever door proberen te rijden en teugels korter.
Eerst maar even een foto van paard en ruiter.

Even knuffelen.

En d'r op.

In de tussentijd heb ik nog even met iemand ernaast gelopen, maar toen konden er natuurlijk geen foto's gemaakt worden.
Het is een beetje een vage foto maar hier zie je de tussenstap tussen iemand mee laten lopen en het losrijden, heb hier stiekem nog het zadel vast.

Teugels meer op maat.
Hier kan je ook goed m'n belabberde houding zien.

Ook hier de teugels een stuk beter en ik heb eindelijk m'n handen helemaal van het zadel.

Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.

Ik neem aan dat je je spieren nog wel zult moeten trainen na zo lang plat liggen... Mijn tip zou zijn om daarmee aan de slag te gaan. Dan ga je vanzelf fijner zitten. Misschien is er wel een sportfysio die je daar wat handige tips kan geven.
super!