In juni ben ik samen met mijn Charlie op KNHS instructieweek geweest in Ermelo!
Nog nooit zoiets gedaan maar het was superleuk en gezellig en volgend jaar ga ik sowieso weer!
Hier een klein overzichtje, fotos zijn gemaakt door iSaBeLL hier op bokt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het lijkt me echt een super ervaring om op instructieweek te gaan.
Ziet er leuk uit!

_Mondy_ schreef:Je hebt hem echt super aan het lopen zeg en wat ziet hij er goed uit
Wat mij opvalt, maar kan zijn dat ik ernaast zit, is dat het lijkt of je je handen en rug wat vastzet. Klopt dat of lijkt dat op de foto's. Vind het iig net iets te strak ogen ipv ontspannen rechtop te zitten, net alsof je teveel erop let.

xMnOn schreef:_Mondy_ schreef:Je hebt hem echt super aan het lopen zeg en wat ziet hij er goed uit
Wat mij opvalt, maar kan zijn dat ik ernaast zit, is dat het lijkt of je je handen en rug wat vastzet. Klopt dat of lijkt dat op de foto's. Vind het iig net iets te strak ogen ipv ontspannen rechtop te zitten, net alsof je teveel erop let.
Dat van mijn rug zie je goed. Ik heb rugklachten en zet daardoor mijn rug snel vast. Mijn handen zijn wel ontspannen maar mijn linkerbovenarm zot ook vast vanuit mijn schouder. Ik doe veel oefeningen om het ontspannen beter te laten gaan maar mijn lichaam werkt niet echt mee. Grappig dat het je opvalt
Super dat je er zo mee bezig bent, het is ook niet heel storend want vind je super mooi zitten verder. Gaat vast helemaal goed komen dan