Maar het is wel mijn Shayla

Ik plaats eigenlijk veel te weinig foto's van haar...daarbij maak ik ook te weinig foto's van haar...waarom ? Geen idee, Shay is er gewoon, hoort erbij en ben ik bijna als inboedel gaan beschouwen. Buiten het feit dat ze 9 van de 10 keer niet bepaald charmant op de foto staat of er gewoonweg uitziet als een varken

Al bijna 13 jaar is ze bij me en dit is de 1e keer dat er echt proffesionele foto's van haar gemaakt zijn.
Korte voorstel ronde :
Shayla Vegilin van Claerbergen, tinkermerrie 16 jaar oud, moeder van 4 veulens en de 5e is in de maak.

Altijd dressuurmatig bereden en beleerd voor de wagen, alleen door omstandigheden van mijn kant al 3 jaar op zo goed als niet actief.
De foto's zijn gemaakt door Nikki de Kerf in de Loonse en Drunense Duinen.
Voor mij een hele nieuwe ervaring, voor Shay schijnt zoiets van nature te komen

Charmant op de foto staan lukt thuis bijna nooit, maar zoals altijd bij Shay....als het moet, dan doe je dat toch gewoon even ?
We beginnen met een "stand"foto.

Wat ruist daar door het struikgewas ?

Geen idee.... ik zal eens kijken....

Zeg....dat hoofdstel mag van mij nu wel af.... ik ga toch nergens heen hoor....

O? Moet ik wel lopen ? Nou vooruit dan maar....

Ja ja.... ik weet dat het enthousiaster kan

Hop hop.... ik ga verder in galop...

Deze wil ik laten vergroten denk ik .... (het zijn ook zoveel gave foto's

Typische "Shay" blik .... wat nou opjagen ?

Dat zien jullie niet....maar vrouwtje had snoepjes....om me uit mn schoonheidsslaapje te halen... (ja ze stond inderdaad te slapen tijdens de shoot

Het vrouwtje heeft dat kleine mannetje ook mee genomen....daar ben ik altijd heel voorzichtig mee... kleine mannetje is best lief

Nog even kijken wat ik daar zie....

Ik hoop echt dat ze nog minimaal 15 jaar bij me mag blijven.

Ondanks dat ik soms vergeet hoe mooi en speciaal ze is, door zulke foto's word je wel weer even wakker geschud en wordt je weer verliefd op je eigen paard

Nikki bedankt voor de prachtige foto's van mijn wijze oude(re) dame !
Ik hoop dat ik je nog een keer kan uitnodigen om thuis foto's te komen maken van Shay en Bowen