In feb dit jaar heb ik Donnatella gekocht bij stal Leunsveld.klik hier voor meer info
Donnatella is een merrie van FS Don't worry x Kooihuster Folkert, geboren in 2009. Stokmaat ligt rond de 1.55m
Jammer genoeg heb ik na haar aankoop, eerst rustig aan moeten doen vanwege mijn gezondheid, die overigens nog steeds niet optimaal is.. Maar goed, ik krabbel langzaam weer een beetje op en kan eindelijk eens wat meer gaan doen met Donnatella.

Ik heb haar als palomino gekocht, maar na een tijdje begon ik daar aan te twijfelen toen ik een aalstreep en strepen op de benen zag doorschemeren... Helemaal zeker was ik er niet van omdat het niet heel duidelijk was doordat ze nog in de wintervacht zat.
Nu in de zomervacht springen de strepen er wel echt uit. (In mijn profiel nog wat close-up foto's) En uiteindelijk dus tot de conclusie gekomen dat Donna geen palomino maar een dunalino is. (Dat is palomino + wildkleur/dun) De wildkleur komt bij FS Don't worry vandaan, kwam ik later achter.
Als kleurtjesliefhebber vond ik dat een erg leuke verrassing natuurlijk

Anyway, het was vandaag mooi weer en ik vond het hoog tijd om nu eindelijk eens wat foto's te gaan maken