Ik heb nog niet alle foto's dus er is nog meer moois op komst, maar nu mams op ITP de show steelt kan zoonlief natuurlijk niet achterblijven!
Reedhill's Devdan is een panterbonte NAS hengst van 1.51 groot, uit de New Forest hengst Lamento III x Neon Light v. Kantjes Ronaldo. Devdan is ooit gekomen voor het zadelmak maken en is gebleven voor de (dressuur)sport. We gaan eigenlijk bijna nooit naar buiten omdat de uitrijmogelijkheden vanuit mij niet al te best zijn, dus meer dan stappen en draven over de weg hadden we nog niet gedaan. Een hele belevenis voor mij om met deze brave nuchtere hengst door de duinen te mogen galopperen en absoluut voor herhaling vatbaar! Zelfs eigenaresse Neonlight die al jaren niet meer gereden had en alleen ooit wat op Dev gestapt had is nog even in het zadel geklommen en stuurde er zo mee weg!
Nu we het geluk hebben gehad zoveel toppers van fotografen aan het werk te hebben mogen zetten

1. Spirit, de hengst van het woeste westen

2. Ow ow wat issie stoer

3. Niet slecht voor een poownie

4. Lolletje trappen moet kunnen

5. Als wij elkaar maar begrijpen he Dev!

6. Ik vinnet een mooi peerd

7. 't Viel nie mee door 't zware zand nie maar hij deed zijn best.

8. Nog eentje onder de man dan.

9. Kinderpoownie is het ook al

10. Paardenliefde is besmettelijk, komt van die spikkels denk ik!

11. En ze mag trots zijn, pas 6 jaar oud, na een weekje ponykamp op een grote hengst zonder zadel!

12. Nog eentje omdat ie zo lekker kan draven dan...

13. Hij kan zo op de draaimolen, maar ik vind hem beeldschoon.

14. Nooit rijden, 'wildvreemde' hengst die nooit op buitenrit gaat, hop erop en gaan door de duinen, dan is het toch een gouden knol?

15. En natuurlijk zelf nog even lekker rausen door 't duinzand.