Graag wil ik hier ook een topic openen voor mijn kanjer waar ik onwijs blij mee ben.
Ik heb heel veel pech gehad met paarden. Na een hoop twijfels heb ik de stap genomen om mijn droom achterna te gaan en de sportklas te gaan volgen aan het NHB Deurne. In de eerste weken werd mijn toenmalige wedstrijdpaard afgekeurd en leek het weer tegen te zitten. Nu heb ik super leuk werk en die hebben me de kans gegeven om deze topper te kopen. Daar ben ik echt onwijs blij mee!
Ons doel als combinatie is om zo goed mogelijk te presteren en in alle klasses er bovenaan bij te zitten
met de wedstrijden. Graag wil ik dit seizoen kringkampioen M2 worden en worden afgevaardigd naar de Brabantse Kampioenschappen en hier natuurlijk ook weer optimaal presten. Het NK zou helemaal geweldig zijn maar dat is nog te ver weg. Verder heb ik hoge verwachtingen van hem en ik hoop met hem uiteindelijk te kunnen doorstromen naar de Subtop.
Toen ik Luka kocht was het een verhaal apart met tranen van geluk. Dit is hier te lezen in een stuk dat is gepubliceerd in 'de Hoefslag'.

http://www5.picturepush.com/photo/a/133 ... efslag.jpg voor duidelijkere tekst.
In dit artikel staat dat ik de selecties wilde meepikken. En maar goed ook! Na 6 dagen reden we onze eerste wedstrijd in de klasse M1 (mag alles direct M1 starten) en zaten we meteen in de prijzen! Na 2,5 maand Luka in mijn bezit te hebben
werden we reserve kring-kampioen in de klasse M1 en mochten we naar de Brabantste Kampioenschappen.
Hier heb ik er alles uitgereden wat er op dat moment in zat en hebben we een gewaagde proef neergezet.
Helaas hadden we 20 punten verschil tussen de juryleden maar dat mocht de pret niet drukken. Ik was onwijs trots
op hem! Ik had hem tenslotte nog maar 3 maanden en voor ik hem kocht heeft hij lange tijd stilgestaan.
Inmiddels zijn we M2 gestart en wat was ik bang voor deze klasse! Nergens voor nodig bleek achteraf want we zijn tijdens de selecties al 1e en 2e geworden en hebben nog elke proef winst gereden. Ik hoop dat we deze zomer weer naar de Brabantse Kampioenschappen mogen.
Ook rijden we mee in een viertal welke we starten in de klasse Z. Na 3 keer oefenen reden we de selectiewedstrijd en behaalde we een score van 69.6% en hebben hiermee de afvaardiging voor de Brabantse Kampioenschappen op zak!
Verder maken we graag een sprongetje en gaan we wekelijks een stukje buitenrijden en lekker door het water heen. Graag zou ik ooit een cross met hem starten maar dan moet ik nog even zelf wat lef verzamelen

Nu dat ik toch de stap heb durven te zetten en de kans heb gekregen om zo'n toppaard te hebben als Luka, wil ik alles eruit halen wat er in zit. Hier zou een sponsorcontract van PAVO en TRUST natuurlijk super bij kunnen helpen. Ik werk hard om mijn paarden te kunnen onderhouden dus alle hulp en steun is natuurlijk meer dan welkom!
Filmpje van een stukje training. (plek op zn been is wondspray, niks ernstigs maar andere zalf vond ie lekker en ging hij eraf likken

Lekker door het water heen.

Samen lekker knuffelen op oudjaarsavond

Met mijn twee toppers buitenrijden

Fijn trainen

Met af en toe een lolletje er tussendoor

Maar bovenal, héél veel plezier hebben samen op wedstrijd!

Super bedankt voor het doorlezen van mijn topic. Ik zou het uiteraard heel erg leuk vinden als jullie een reactie achterlaten

Sms sponsor 1433 naar 4422 (0,60 cent per sms). Dat mag natuurlijk ook!