Wij zijn een van de velen combinaties die dolgraag door zouden gaan naar de clinics op Horse Event om te strijden voor een sponsorship van Pavo en TRUST Equestrian! En jullie kunnen ons daarbij helpen en hopelijk kan ik jullie daartoe overhalen

Ik heb al vaker een topic geopend van mijn knappe paardje, meestal met de bedoeling om hierop reacties te krijgen om ons te kunnen verbeteren. Die zijn nu ook van harte welkom!
Fernando en ik hebben er een hele tijd uitgelegen door blessures van beide kanten, ik ben dolblij dat het nu allemaal lekker loopt!!
Afgelopen week heb ik drie dagen een wedstrijd gehad, twee dagen op de manege bij ons aan de overkant en 1 dag op de selectie voor kring zuid-west Veluwe. Fernando heeft zich fantastisch laten zien daar met een eerste tweede derde vierde en vijfde prijs aan het einde van de week. Ik dacht dat ik met mijn kleine baby onderaan de 30 deelnemers bij de selectie zou eindigen, maar een vierde en vijfde plaats: 'ge-wel-dig, wat een paard' heb ik al zo vaak gezegd! Ik kwam na de eerste proef met tranen in mijn ogen de bak af zo trots was ik. Ik ben altijd van de impulsieve acties en gek genoeg vallen die met Fernando altijd erg goed uit! De selectie bedacht ik ook pas twee dagen van tevoren, toen er nog precies 1 plek in de dressuur vrij was..
Hier een paar plaatjes van de wedstrijden op de manege de eerste twee dagen.
Ik kan altijd zo genieten van zijn oortjes op de foto's, strak naar voren.

Genieten van hem doe ik altijd, zoals hier ook te zien is

Zijn galop was altijd onbestuurbaar, maar deze is nu enorm fijn geworden. We zijn het een hele tijd uit de weg gegaan, maar nu is het bijna zijn fijnste gang.

Fernando is nog jong en heeft natuurlijk nog veel tijd nodig om zichzelf te ontwikkelen. Ik wil hem lekker fris in zijn koppie houden en daarom springen we ongeveer 1 keer in de week en doen daarnaast nog genoeg andere dingen.
Zoals jullie kunnen zien is het niet ons grootste talent

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/p480x480/297112_10152817463200057_1570642898_n.jpghttp://www.mijnalbum.nl/Foto-78VPHW6M.jpg
Het belangrijkste blijft: GENIETEN, maar dan ook echt met volle teugen.. Iets waar Fernando alles vanaf weet!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-GHPJRKVJ.jpg
En we genieten altijd van elkaar

Wat maakt mijn paard bijzonder?
Wat mijn paard bijzonder maakt, dat is zijn uiterlijk, zijn vrolijke karakter, zijn attitude, zijn liefde, zijn doorzettingsvermogen, zijn kleutertrekjes, zijn mooie gangen en bovenal zijn will to please. Het is een fantastisch paard waar iedereen mee weg kan rijden en voor mij gaat hij echt door het vuur. We hebben een muur moeten doorbreken, de muur van afsluiten, de muur van vechten, en achter die muur zit een geweldig paard. Een paard om van te houden en om mee te werken, een paard wat altijd zijn beste beentje voor zet en op wedstrijd zijn beste kant wil laten zien. Zijn wil is fantastisch en vanaf het eerste moment wist ik dat hij in zijn koppie helemaal goed zat.
Wat is ons doel als combinatie?
Wat is ons doel? Heel simpel: alles eruit halen wat er uit te halen valt, maar dan nog een beetje meer. We zijn nu sinds anderhalve maand bezig met de wedstrijden en allebei als groentjes begonnen in het B, inmiddels hebben we al bijna de punten voor het L binnen maar wachten we nog even af of we door mogen naar het Gelderse.
De droom van vele meisjes is zo hoog mogelijk kunnen rijden in de wedstrijdsport en dat is de mijne ook. Zolang Fernando het net zo leuk vind als ik, wil ik door blijven gaan en niet opgeven. Het is een fantastisch dressuurpaard maar hij is zeker niet makkelijk, maar mijn streven is erg hoog. Mijn doel is niet het winnen van een wedstrijd, mijn doel is het met tranen in je ogen van je paard afstappen omdat hij zo fantastisch fijn heeft gelopen.
Waarom wil ik deze sponsorship winnen?
Ik denk dat het winnen van deze sponsorship ervoor kan zorgen dat wij ons verder kunnen ontwikkelen en daarnaast ervaring op hebben gedaan door middel van het rijden op Horse Event. Paardrijden blijft een dure sport, waar ik al mijn geld voor over heb. Hier thuis rapen wij dan ook alle beetjes bij elkaar om ervoor te zorgen dat Fernando er goed bij staat en dat wij samen ons doel kunnen bereiken. Deze sponsorship kan ervoor zorgen dat wij goed voor de dag kunnen komen en door de juiste producten onze doelen kunnen bereiken. Door het bereiken van deze doelen kunnen wij hopelijk PAVO en TRUST helpen met de naamsbekendheid om iets terug te doen.
Ik hoop dat jullie ons net zo bijzonder vinden en ons deze fantastische kans gunnen na alles wat ons tegen heeft gezeten!
Onze persoonlijke sms-code is: 1573. Sms sponsor 1573 naar 4422 (0,60 cent per sms).