Het is een lang en vooral ingewikkeld verhaal, maar ik hoop dat jullie de tijd nemen om het te lezen.
Ik ben Noor, was eigenlijk altijd een normaal standaard penny meisje. Op de basisschool werd ik altijd heel veel gepest, en in de 3e van het middelbaar onderwijs werd ik depressief en kreeg de ziekte van Lyme. Toen ik er weer bovenop was, werd de wens voor een paard een vast maatje zo groot. Maar mijn ouders zeiden dat ik het zelf maar moest betalen. Hun schrik was ook heel groot toen ik een een jaar later een paar duizend euro had gespaard

Ik heb toen de ORUN gehaald en werk nu naast school 25 uur (wel met veel plezier gelukkig) om het onderhoud te kunnen betalen.
Shakira is een gigantische merrie van 1.82: Zie hier voor haar stamboom.
http://www.horsetelex.nl//horses/pedigree/657446
Ik kan wel meer gaan praten, maar omdat foto's veel meer zeggen dan woorden:

( we deden zelf niet mee hoor aan het internationaal concours

Ze is wel heel groot... maar net zo groot als ze lief is

Ik heb haar sinds april 2012, maar in die tussentijd zijn we echt overal geweest, oud-karspel, Asten, Ermelo leusden, en zelf in Amsterdam, waar we model mochten staan voor The Vogue!!

Ehhhh ja, ik was dus mijn beugelriemen vergeten, daar stond je dan in hartje Amsterdam

Soms is ze ook wel wat minder lief, toen een vriendinnetje van mij mee ging voor mijn ORUN examens, en op mijn paard voor ging rijden. Ze viel eraf, en ze is nog steeds in de weer met operaties.

Onze grootste passie: Springen!!
Elke keer als ik een hoge hindernis zie, denk ik neeee ik wil niet!! maar ergens vind ik het leuk om over mijn grens te gaan. Voorbeeld hiervan is bijvoorbeeld dat ik val flauw van prikken en naalden, daarom ben ik dus maar bloeddonor geworden

Zo wil ik best meedoen aan de avond4daagse!

Zelf rook ik niet, maar een vriendin en mijn paard wel...

(uiteraard zijn ze niet aangestoken hoor

--- Beschrijf wat jouw paard bijzonder maakt.
Hoe cliche het ook klinkt, mijn paard heeft mij heel veel geleerd op mentaal gebied. Helaas is bij mijn moeder darmkanker geconstateerd 8 weken terug. Gelukkig geen uitzaaingen. Mijn eindexamens gingen dus niet helemaal zoals gepland, de concentratie was er gewoon even niet

Volgend jaar moet ik waarschijnlijk dus nog een jaar doen, of deelcertificaten, maar ik vind het een heel fijne gedachte dat mijn paard er altijd is. En ook al ben ik geen ster in school, ik hoop mij wel verder te kunnen ontwikkelen met de paarden. De gedachte dat ze er is, geeft mij veel hoop, en doorzettingsvermogen.
Zelf mijn paard betalen op deze leeftijd en in ruim een jaar al zoveel geleerd te hebben ( en erachter komen hoe meer je leert, hoe groter de weg te gaan is naar het doel

--- Wat is jullie doel als combinatie?
Mijn doel? Als ik heel eerlijk ben wil ik graag de Young Riders halen met springen. Misschien is dat te hoog weggelegd, maar als je je doel hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd. Maar ik merk nog wel dat ik heel veel dressuurmatig eraan moet gaan werken. Zij kan het aan, nu ik nog. Voor de rest wil ik graag nog veel dingen doen, naar het strand, mooie wedstrijden opzoeken, veel leren.
--- Waarom wil je dit sponsorship winnen?
Het kost mij ontzettend veel geld om haar te onderhouden, hierdoor is er niet altijd geld voor wedstrijden. Per keer moet ik een trailer huren, en ik kan alleen op wedstrijd als ik niet hoef te werken, en er geld genoeg is voor benzine, trailer en inschrijfgeld. Ik zou graag met het sponsorship, meer lessen, wedstrijden en ervaringen willen opdoen, en zelf een tweedehandstrailer willen kopen zodat ik zelfstandig op wedstrijd kan gaan.

Als jullie vragen hebben of nieuwschrierig zijn, laat maar weten!
SMS SPONSOR 1739 naar 4422