De knappe, knuffelige, grappige, lieve maar ook ondeugende Luca!

Voor degene die Luca nog niet kennen, hier een klein paspoortje:
Naam: Luca S
Stamboek: NRPS
Afstamming: Le Matsjo x Gomel ox
Leeftijd: 5 jaar
Een aantal weken terug hebben we op het strand van Castricum een fotoshoot georganiseerd met een aantal prachtige modellen en super fotografen! Jullie hebben vast al een aantal topics voorbij zien komen, maar ik wilde jullie heel graag ook de foto’s van Luca laten zien, want ik ben er zelf zo ontzettend blij mee en trots op! Dit zijn nog niet alle foto’s, sommige fotografen hebben het erg druk (logisch!), dus die foto’s komen nog, maar ik kon niet wachten om deze al te laten zien hihi!
Ik hoop dat jullie ze net zo mooi vinden als ik

Ook wil ik de fotografen nogmaals ontzettend bedanken! Want wat kunnen jullie prachtige foto’s maken zeg

Genoeg gepraat, hier de foto’s! En een berichtje zou uiteraard leuk zijn!

Tussendoor moesten we soms best een tijdje wachten, het is nou eenmaal een behoorlijke organisatie zo’n fotoshoot! Maar daar verzon Luca wel wat op

Tsja en deze foto kan ik jullie toch ook niet onthouden. Luca is het liefst namelijk helemaal niet schoon, nooit! Dus toen meneer weer thuis in de wei stond, heeft hij er uiteraard direct voor gezorgd dat hij zijn vertrouwde uiterlijk weer had

Alle rechten voorbehouden. Deze foto’s mogen niet gebruikt worden zonder toestemming van de desbetreffende fotografen.
Bedankt voor het kijken!