6 April stond de hengstenkeuring voor hem op het programma, ontzettend spannend want het zou gaan om zijn levensgoedkeuring. 2 jaar geleden heeft hij een keurig nette 1e premie gelopen met een 4e plek en we hoopten nu zijn keuringcarriere wederom met een eerste premie af te kunnen sluiten.
De concurrentie was zwaar maar Sueno liet zich erg goed zien, ik was heel erg tevreden. Tijdens de plaatsing liep ik op kop met hem en tot mijn grote verbazing maar tevens vreugde mocht ik op kop blijven lopen!

Toen kwam de primering en kreeg ik te horen dat hij een dikke vette 1e premie had gekregen met een kopplaats!

De tranen liepen me over de wangen van blijdschap, trots en opluchting! Laat nou ook precies dat moment op de foto gezet te zijn door een fotograaf in het publiek! hihi
1.

2.

Na de keuring nog een leuke fotoshoot gehad Lieselotte (LS_fotos hier op bokt) waar ook erg mooie fotos uitgekomen zijn!
3.

4.

13 April stond de fotomeeting voor minipaarden in Kootwijk op het programma. Het was een ontzettend gezellig, mooie en warme dag. Sueno heeft zich prima vermaakt en heeft zich keuring gedragen op het niet stil staan na dan..

Ik heb inmiddels nog niet alle foto’s ontvangen maar al wel een hoop prachtige plaatjes om alvast te showen in het topic! 2 foto’s ga ik uitzoeken om mega groot (40x90cm ongeveer) in de woonkamer te hangen.
Bij deze: Nogmaals bedankt alle fotografen dames voor de prachtige foto’s en de gezellige dag!
5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15. (en toen was Sueno het zat haha )

Ik ben ontzettend blij met alle behaalde resultaten + prachtige foto's en mega trots op mijn zilveren vriendje! Voor mij is hij echt goud waard! We verwachten op dit moment nog 2 veulens van hem uit onze merrie's. Begin April is er bij ons al een prachtig zilverappel dochtertje van hem geboren maar helaas overleden. Het verdriet is groot, ze was zo mooi, maar helaas heeft het niet zo mogen zijn.
We kijken dan ook extra uit naar zijn andere twee toekomstige nakomelingen van dit jaar!
Sueno staat ter dekking voor enkele merrie's van buitenaf, voor meer informatie zie onze website.
Bedankt voor het kijken! Een berichtje vinden we altijd leuk!