07-06-2013 is onze grote dag!
Dan ga ik trouwen met mijn grote liefde!
We wilden een hele eigen trouwkaart maken.
Dus niet een algemene kaart met eigen tekst, maar echt een eigen gemaakte kaart met eigen foto's.
Dus afgelopen zomer/najaar zochten we een mooie dag uit en hebben we deze prachtige plaatjes kunnen schieten!

Helemaal onze stijl!

Omdat ik helemaal paardengek en fanatiek amazone ben en mijn toekomstige man een eigen varkensbedrijf heeft en hier zijn ziel en zaligheid heeft liggen, leek het ons leuk om dit terug te laten komen in de foto's. Iedereen die ons kent, denkt bij mijn man aan varkens en bij mij aan paarden, dus dat moest erbij!
En dat vinden wij met deze foto's ook super gelukt! 
De paarden die op de foto's staan, zijn mijn Fell pony merrie Jane fan Skarsterlân (wordt in de M1 uitgebracht door mijn zusje) en mijn KWPN'er Thor (breng ik uit in de L2). De foto's zijn gemaakt door Moniek Rozemeijer van http://www.rozemeijer-fotografie.nl. Heel erg bedankt!

Nou, kijk en geniet!

De foto die op de voorkant van de kaart staat.

Foto die op de achterkant staat naast kleinere andere foto's. Bloemetjes in de manen voor een prachtig effect!

Foto die op de achterkant staat. Andersom!
Mijn man op Thor.
Staat ook op de achterkant. De biggetjes lagen aan het eind heerlijk te slapen in het gras in de zon.

Staat ook op de achterkant.
De rest van de foto's hebben we niet gebruikt, maar zijn we alsnog heel blij mee.

Jane vond de biggetjes heeeeeeel interessant!

Na de shoot mocht onze goede vriendin DreE achterop nog een stukje mee haha!
Ze had zo goed geholpen haha!

. En jullie hadden perfect weer, de kleuren spatten er van af.