denk dat vele van jullie Brightie inmiddels wel kennen, maar zo niet;
Framax Bright Moon - NMPRS - hengst - 97 cm - 27'05'2010
Afgelopen zaterdag waren ook wij aanwezig op de HK in Bunschoten en is hij goedgekeurd als dekhengst,
hij was eerste geplaatst uit zijn groep. Ik ben super trots op hem, mijn knappe vriend!
"Hij is een zoon van Superster Preferente Sebastopol's Mon Cherie. Op de NMPRS hengstenkeuring 2013 is hij goedgekeurd in de catagorie kleine maat luxe. Ruime gangen, correct gebouwd en zeer goed karakter."
Voorbereiding voor de grote dag, lekker gewassen, dik ingepakt met zweetdekens en gaan stappen tot hij droog was;

foto van bokker Nyckle

foto van bokker Nyckle

met Brighties fans, lieve vriendinnen, zijn fokker & de eigenaar van Sebastopol's Mon Cherie.

samen met Ricardo van bokker Devon04,foto van Fancyshots
& Mr. Bright had een zwaar weekend, want na zijn lange dag op de keuring, heeft hij de volgende dag nog model gestaan op 'n boktmeeting in het bos, waar hij zich eigenlijk weer perfect heeft gedragen (behalve zijn ego-botsing met Hank van Devon04

Ik kan maar heel slecht kiezen uit de prachtige foto's en heb ook nog niet alles ontvangen, dus hier zal nog wel eens een x een topic van komen te verschijnen!
Bokker Lypido, Wendy Vonk

Bokker Bagheera_206, Richard Schaaper

10

Aniek Molenaar

met allebei m'n maatjes.
& een foto van Iris Meijerink, Rainbow Photo

Bedankt voor het kijken & alle fotografen; onwijs bedankt, ben er echt blij mee

x Josca