Dat is lang geleden zeg!!
Maar ik ben zo trots op afgelopen jaar, wat een top jaar

Sinds ik vorig jaar mijn vriend heb ontmoet (springruiter) zijn wij met springen met sprongen vooruit gegaan (Letterlijk en figuurlijk
)Eerst reed ik vooral dressuur en sprongen we voor de leuk een BB parcoursje.
Nu een jaar later zitten we bijna aan de 40 winstpunten in het L en gaan we na de Indoor kampioenschappen M starten!
We hebben al een paar keer een M parcours gesprongen tijdens oefenconcours en dat ging de 1e keer niet vlekkeloos maar de 2e keer wel
Mijn paard waar ik al zoveel mee heb gedaan en waar ik zoveel van en met haar heb geleerd! Ik heb haar al vanaf 3,5 jaar en is nu 11 (in juli officieel)
Ze heeft echt een speciaal plekje
Afgelopen jaar hebben we mooie concoursen gereden en met als klap op de vuurpijl; Jumping Amsterdam 2013!
Ik wil jullie dit top jaar niet onthouden en hoop dat jullie een beetje mee krijgen wat voorn geweldig fijn paard dit is.
Algemene info
Venthe L.
11 jaar
Numero Uno x Garant
M1 dressuur
L/M springen
B cross
Meet Venthe

Klasse L @ Bunschoten

Tijdens de KNHS Instructieweek 3B

Met deze foto stonden wij in de vorige paardensport

En toen was het tijd voor het jaarlijkse evenement bij ons op stal; De Clubkampioenschappen.
Elk jaar werd ik 2e, tot voorheen was het mij nog nooit gelukt om clubkampioen te worden.. Maar dit jaar was ons jaar wat resulteerde in het ontvangen van de fel begeerde wisselbokaal met bijbehorend kampioenslint

Ook mijn vriend heeft er een keer mee gestart op concours
klasse L @ Kootwijk

Klasse L @ De Meern

Tussendoor pikten we een paar oefenconcoursen mee
dit was onze 2e keer M @ De Meern
http://www.youtube.com/watch?v=nUxP4AlJO7Y
En toen verschenen we aan de start tijdens het Gouden Ei in Barneveld.
Overdag reden we de voorrondes waar wij 3e en 4e werden en dus 's avonds de finale mogten rijden!!
Wat gaf dat een kick, de tribunes zaten vol en daar reed ik dan! Wat voelde ik me stoer

We reden een foutloos basisparcours in de finale maar hadden helaas een balk in de barrage, we eindigden op een 7e plaats

Hier het filmpje van ons foutloze finale rondje
http://www.youtube.com/watch?v=1kDLxr68_Lg
Ook deden we mee tijdens het kerstconcours in Kootwijkerbroek, helaas was ik daar op de 1 of andere vage reden er niet helemaal bij met mijn hoofd. Ik stuurde haar in zowel de barage van het klassieke parcours als in het progressieve parcours de verkeerde kant op

In november deden wij mee aan de selectie wedstrijd voor jumping Amsterdam in Lisse.
De nummer 1, 2 en 3 kregen een startbewijs voor Jumping. Door het grote aantal deelnemers verdeelde ze de prijzen van de klasse L over 2 groepen. Ik won in mijn groep!! Voor de startbewijzen voegden ze wel allebij de groepen samen waardoor ik als 2e mijn startbewijs in ontvangst mogt nemen!
En afgelopen donderdag was het zover, op naar Amsterdam! God wat was ik zenuwachtig maar wat had ik er een zin in! Er stond een parcours, en wat voor één! Een dik L parcours, Louis Koning had zich uitgeleefd tijdens het bouwen

Helaas was mijn paard iet wat onder de indruk van de grote hal en tribunes, hierdoor hadden we een stop op 3. Maar daarna floten we foutloos rond, dus ja ik baalde wel even goed. Maar jeetje wat een ervaring, wat geweldig gaaf om daar te mogen rijden! Het voelde net echt
En ik heb er hele stoere foto's aan over gehouden

Ik heb genoten van dit jaar samen met mijn topper, hopelijk gaan we dit jaar net zo'n geweldige tijd te gemoed met nog meer mooie ervaringen en concoursen!!

Ze springt er ook nog mooi ruim overheen, dus dat gaat helemaal goed komen in de hogere klasses! Succes samen!