Afgelopen donderdag ben ik met mijn 4,5 jarige haflinger Damella (v. Allacher) afgereisd naar ICNN drachten voor een clinic Emmelie Scholtens!
Ze had nog nooit eerder op zo'n groot evenement gelopen dus ik was benieuwd wat ze zou doen maar ze gedroeg zich keurig

Heb hele fijne tips van Emmelie mee gekregen en lekker kunnen rijden!

Dag erop nog even naar de kliniek geweest en te horen gekregen dat ze echt volledig van haar hoefbeenblessure genezen is (zou blijvende schade overhouden maar wonderbaarlijk is ze helemaal genezen)

Toen op naar de zondag, gisteren dus. Waar ons officiele wedstrijd debuut in de B gepland stond! We gingen heen voor de ervaring en om te kijken hoever we nu staan of we een beetje op de goede weg zitten. Het ging best aardig kan nog heel veel verbeterpunten bedenken hoor. De overgangen mogen beter gereden worden en ze mag vooral linksom meer buiging aannemen. Maar de osteopaat is ook geweest vandaag dus daar wordt de buiging ook al fijner van!
Uiteindelijk heb we zelf een winstpunt en ook nog een 2e prijs geschoord

Punten voor mezelf zijn mn handen goed rechtop houden, hakken laag en rug recht. Ben er hard mee bezig maar mijn rug/nek en hoofd zitten goed in de knoop voor mijn rug en nek ben ik onder behandeling van een fysio en mijn hoofd loop ik voor bij een neuroloog. Maar het verbeterd helaas nog niet veel. Dus daar heb ik helaas ook op het paard heel veel pijn aan.
Daarnaast lijkt het alsof Damella haar mond open heeft, maar dit is absoluut geen verzet ze laat als ze ontstpannen is haar bovenlip hangen en daar klappert ze dan wat mee. Bitloos doet ze dit ook

Dat was het dan wel