Vannacht is er iemand in ons schuurtje geweest en heeft alles weggehaald..
Lys' zadel en hoofdstel, de halsters, borstels, dekjes tot aan de voerschep en mijn oude cap toe.
Ik voel me er echt verschrikkelijk door, vooral dat het eerste dekje van Lys (inmiddels al meer dan 10 jaar oud en met veel emotionele waarde) mee genomen is

Ik snap niet wat iemand moet met mijn oude cap? en zelfs de oude (geschimmelde) borstels die niet meer worden gebruikt zijn meegenomen..
Heeel gelukkig ben ik dat mijn nieuwe zadel, dekje en hoofdstel van Bram hier veilig binnen liggen.
Maar als nog voel ik me echt heel erg rot, misschien dat er iemand komende woensdag dankjewel sinterklaasje zegt..?
Ik moet nu alle spullen voor Lys opnieuw aanschaffen en ik heb geeen idee waar ik het allemaal vandaan moet halen..
Ik moest het even van me afschrijven, en natuurlijk ga ik marktplaats in de gaten houden, maar ik geloof niet dat iemand zo dom is om het er nu al op te zetten..
Mocht iemand een ruiter zien rijden met een 'nieuw' dekje waar : Alyssa op geborduurd staat, zwart met een roségouden biesje , laat het me weten

Ik woon in de omgeving van Breda, dus voor ieders bestwil, houd je ogen open en zorg dat je spullen achter een stevig slot en grendel liggen
!
Sterkte met de hele situatie!