Harry stond rustig te wachten tot ik klaar was met aankleden.

Daarna meteen losrijden. Harry is op zijn 24e natuurlijk niet meteen de soepelste, dus ik vind het fijn om vroeg los te rijden.
Let ook vooral op de paarden naast ons. De meesten waren nogal onrustig vanwege de harde wind en de ruiters durfden het niet allemaal aan om erop te gaan. Ben gewoon gaan rijden en Harry keek nergens van op, haha. Toch wel fijn, zo'n oudje

Daarna de binnenbak in voor het proefje. Word dan op dat moment ontzettend zenuwachtig. Gelukkig viel het dit keer mee. Heb best fijn mijn proefje kunnen rijden. Eigenlijk de eerste keer dat ik er zelf met een fijn gevoel over dacht. Natuurlijk zijn er nog veel verbeterpunten en Harry loopt door mijn spanning ook veel minder fijn dan normaal. Maar juist daarom ben ik wedstrijden gaan rijden, want Harry vind het erg leuk en ik leer wat beter met mijn zenuwen omgaan.
Hier het proefje. Vind het altijd erg leuk om er commentaar op te krijgen. Daar ga ik altijd graag mee aan de slag!
Daarna lekker uitgestapt en afgezadeld. Vol spanning gewacht op de prijsuitreiking.
Harry en ik zijn 1e geworden!! Ontzettend leuk. Tijdens de prijsuitreiking wilden ook de jury en schrijver nog iets zeggen. Dacht even dat ze iets gingen zeggen over mijn houding of oid. Maar nee, ze wilden mij nog een groot compliment geven. Ze vonden dat ik ontzettend goed voor Harry zorg, hij ziet er goed uit en ik ga heel erg leuk met hem om. Ze hadden van ons genoten en dat wilden ze nog even zeggen

Mijn dag kon natuurlijk echt helemaal niet meer stuk. Zit nog steeds met een grote glimlach dit topic te maken. Zo lief dat ze dat zeiden. Nu nog steeds krijg ik op de manege reacties dat mensen het met de jury eens zijn

Aan het begin van de avond zag ik dat de uitslag van die dag al verwerkt was in de tussenstand van het clubkampioenschap. Schrok me echt dood toen ik ineens in koeienletters mijn naam zag staan!
Harry en ik zijn dit jaar CLUBKAMPIOEN dressuur geworden

Had dit echt niet verwacht vanwege het puntverschil tussen nummer 1 en de rest. Maar omdat het word berekend over 4 van de 5 wedstrijden en dus het slechtste resultaat afviel, vielen er bij mij meer punten af dan bij haar. Scheelt echt 3 puntjes.
Ben echt ontzettend trots op Harry. Hij is op zijn 18e al eerder kampioen geweest, toen nog als manegepaard (hij is bijna 8 jaar manegepaard geweest). En nu flikt ie het op zijn 24e nog eens

Had het nooit verwacht en vind dit echt ontzettend leuk! Hoor ook van alle kanten op de manege dat ze het ons gunnen. En dat is dan zo ontzettend leuk om te horen. Het is niet in letters uit te drukken hoe ontzettend trots ik hierop ben

Wilde trouwens pas later een topic maken. Pas eind december is de grote prijsuitreiking, na de laatste springwedstrijd. Maar omdat ik zo ontzettend trots ben op Harry, wilde ik het toch even laten zien. En eind December maken we gewoon nog een topic, dan met de grote beker