Barst maar los met de voor voorpret
Eerst maar eens zien wat de planning gaat zijn ennnnnn op naar de inschrijving!!!!

Oh ja, Zucchero en ik gaan natuurlijk weer voor de SGW week!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Eerst maar eens zien wat de planning gaat zijn ennnnnn op naar de inschrijving!!!!

lrtj_ schreef:Ik ga ook misschien met mijn Friesje maar hij kan niet springen..
Citaat:@ Zucchero Gewoon gaan! Je legt gauw leuk contact en het is zooooo leuk! Je zal zeker niet de enige zijn die alleen gaat!
Dus ik weet het niet Citaat:Citaat:@ Zucchero Gewoon gaan! Je legt gauw leuk contact en het is zooooo leuk! Je zal zeker niet de enige zijn die alleen gaat!
Oke... tjah twijfel toch erg, zijn er veel mensen van 16?
. Maar gewoon vis bokt al contact leggen en dan komt alles goed
Celiien schreef:Lijkt me zo gaaf om te gaan! alleen mij dravertje kan nog niet echt super galopperen, we zijn er wel mee bezig, maarja....Dus ik weet het niet
Simyo schreef:Celiien schreef:Lijkt me zo gaaf om te gaan! alleen mij dravertje kan nog niet echt super galopperen, we zijn er wel mee bezig, maarja....Dus ik weet het niet
Ik maak me ook een beetje druk om het niveau inderdaad (begrijp dat jij dat ook doet)
ik rijdt pas net het L... Heb pas een half jaartje de overstap pony's-paarden gemaakt, en ben met de pony's ook nooit hoger als het L geweest... ben dus echt maar laag opgeleid en kan echt niet zo goed rijden, wil wel heel graag heel veel leren... Is het dan niet beter om even te wachten met naar zo'n instructieweek te gaan?
Zucchero schreef:Dressuurweek was afgelopen jaar vanaf L. Er was volgens mij ook een b ruiter omdat de week niet vol was.