, 
Sambucco is een 4 jarige hanoveraanse ruin . Nu sinds anderhalf jaar in het bezit van ons. Toen 'Sammie' bij ons kwam was die nog erg groen en kon eigenlijk nog niks behalve draven en via middendraf ik galop vallen
. Nu anderhalf jaar verder is hij omgetoverd tot dressuurpaard en doet het erg goed. Hij gaat nu regelmatig mee op wedstrijd. Sambucco doet mee als 4 jarige in de Sublicup waar hij succesvol scoort. Na 3 behaalde 1e plekken en 1 maal 2e plek staat hij voorlopig 2e op de Subli!!
. Dit betekend voor ons eind December naar de Finale in ermelo. Ook Loopt hij L2 proeven met al veel behaalde wintspunten. helaas mag hij niet hoger starten in verband met zijn leeftijd. Verder word hij nu vaak getraint en nemen we hem af en toen mee naar wedstrijden in de buurt om zo in het wedstrijd ritme te blijven voor de finale in ermelo. Sambucco is een echte kroelkont , maar bij het rijden altijd erg alert. Tijden het rijden moet je dan ook zelf met je koppie erbij zijn, want hij krijgt namelijk nog al eens last van een 'eigen willetje '. Ik hoop jullie nu een beetje de leukste en belangrijkste dingen verteld heb over mijn Topper! ik heb een paar mooie fotos uitgezocht van verschillende wedstrijden.

1 ). L2

2 ) . L2

3 ) . Sublicup outdoor breda

4 ) . Sublicup Outdoor breda

5 ) . L2

6 ) . Sublicup Oud Beijerland

7 ) . L2

8 ). Sfeerplaatje

9). Hoofdfoto
Ik heb uiteraard nog meer foto's , maar voor mijn eerste topic vond ik het wel goed !
ben benieuwd wat jullie van hem vinden !
wat is zijn afstamming?