Na een lange stop van het rijden(1.5 jaar) door bevalling en een gebroken stuitje.
Ben ik dit jaar weer begonnen, Met mn merrie Dirkje van de Anervaart Beart x Jelke, ze is begin dit jaar 3 geworden en mocht dus voor de keuring, en onder het zadel.
* Dirkje van de Anervaart
*Merrie
*3 Jaar
*Klasse B.
Ik ben zelf begonnen met rustig longeren alvast de beginselen voor de keuring, dit pakte ze zo goed op dat ik begon met een dekje, toen een singel, keertje het elastiek eraan, en toen een keertje met zadel..en ineens zat ik er op!..Zo gaaf, zo leuk, mn eigen paardje niet eens bedoelt om haar zadelmak te maken, en ineens zit je er op.

Hier zat ik er voor de 6ste keer er op, en de 2de keer los
Op mn schoenen graag geen opmerking, kwam net uit een zwangerschap en mn kuiten waren nog te dik voor mn laarzen..

En racen in de bak is ook 1 van haar leukere dingen..

Daarna is ze 5 weken in training geweest voor de keuring. Ze is toen niet bereden en heeft dat mooi kunnen laten bezinken.
Op de keuring behaalde ze een zeer nette 3de premie. Dit zat zo tegen de 2de ster aan, dat we het volgend jaar nogmaals gaan proberen.
http://i45.tinypic.com/14oa8eh.jpg
Toen ze terug was heeft ze even een tijdje lekker op de weide gelopen, en zijn we daarna weer verder gegaan.
We hadden nog geen rijbak en die is ondertussen aangelegd.
Na een rust periode van 2 maand pakte we de draad weer rustig op.

Toen ze wat meer bevestigt was onder het zadel gingen we ook geregeld naar buiten.
Dit vind ze geweldig.

We gingen thuis gewoon verder met rijden, tot ik vond dat ik 1 x in de week naar de club les kon.
Dit was om 2 redenen, om mij zelf te bevestigen, en om haar 4 evaringen rijker te laten worden, reizen met de trailer, meerdere paarden, binnenbak en omgeving.
Hier deed ze helemaal niks op, ze vind het gezellig met zn alle rondjes lopen in de bak en een beetje aan het werk!.
Ik paste mij helemaal aan haar aan, en deed mee voor de lol, en stopte eerder ze was tenslotte nog maar net 3 maand zadelmak.

Ondertussen hebben wij een BB wedstrijd gereden op de club waar wij glansrijk 1e werden met 207 punten.

Uit een filmpje gehaald.

Verder zijn we bezig om haar rustig te beleren voor de kar.
Lekker rustig 1 x in de week pakken we dit mee.

Nu staat er de 25 november een euro bottle cup in de agenda, ook weer lekker evaring op doen en kijken waar we stranden.

Verder hebben wij een startkaart aangevraagd voor 2013.
Berichtje is leuk natuurlijk

Groetjes.