Na een leuk wandelingetje te hebben gemaakt met mijn vzpony, waren we op weg weer terug naar stal. Tot dat er 1 of andere vrouw paar meter achter mij van der fiets viel. Nou mats schrok zich helemaal dood!! Begon te trappelen en te trekken. Hij trok mij meeee over de weg naar de andere kant waar je een laandje heb, waar onze bak ook staat. Ik hield hem echt nieeeeet meer en ja hoooooorr daar ging die in volle galop, over de stenen met een slingerend touw achter hem aan.. K kon het nieeeeet aan zien! Ik wist dat het een doodlopend laandje was dus dat gaf mij wel wat vertrouwen. Ik zag hem niet meer en maakte me tog wel grote zorgen.. Dus ik die laan afgelopen.. En ja hoor meneer stond met zn dikke kont gewoon gras te eten alsof er niks aan de hand was.. Pffoee wat was ik blij zeg toen ik hem zag. Hem rustig gemaakt en weer terug gelopen. Heb hem zkr niet op zn kop gegeven want het blijfen vluchtdieren.. Eenmaal vlak bij stal was er een fries die moest draven op het erf omdat hij niet goed liep. NOU je had zijn hoofd moeten zien.. Grote neusgaten.. 1 en al hysterisch! En woep daar ging die weer er van door met mij erachter aan. Nu was ik het toch wel erg zat met hem, en heb hem mee gesleurd naar stal. Pffff ben egt erg geschrokken! Helaas hebben ze geen hengsten ketting..maar die ga ik denk toch wel zelf even aanschaffen.

Alsof zij zich expres laat vallen
ik heb mijn pony niet onder controle