Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dyoka schreef:little_birdy schreef:ik zou eens beginnen met een cap en schoenen en een normale broek en shirt
voor de rest benen lang laten meer is er niet over te zeggen zo'n kort filmpje
Mee-eens.
En wat doe je met je handen boven je hoofd de laatste seconden?
( op pilmpje niet te zien )
little_birdy schreef:ik zou eens beginnen met een cap en schoenen en een normale broek en shirt
voor de rest benen lang laten meer is er niet over te zeggen zo'n kort filmpje
Gypsy schreef:Goede zit heb je hoor, zijn er mooie foto's uitgekomen?
Tips heb ik op basis van dit filmpje niet echt voor, haw is meer bedoeld voor foto's en filmpjes van serieus dressuurmatig werk. Mischien kan het naar rijden itp verplaatst worden?
delerium schreef:Hoewel bovenstaande mensen zeker gelijk hebben, en dan al helemaal als het om veiligheid gaat, vind ik wel dat je het behoorlijk goed doet. Ik zie dat je een heel nette balans hebt, je lijkt ontspannen te zitten en je zit supernetjes stil.
Wat wel een puntje van aandacht kan zijn in diezelfde balans; je bent niet te groot voor de pony, maar het is ook niet zo dat het echt heel ruim past. Door je armen boven te brengen maak je je nog groter, waardoor je balans veel sneller mis kan gaan. Door je zwaartepunt mooi centraal te houden help je je pony je te dragen.
Maar ik zie vooral een blije pony en een blij ruiter. Geniet!