Zo'n beetje alles wat ik aan heb is geleend...

Over ons: Banjer en ik zijn aan het omschakelen van western naar academisch/klassieke dressuur/dressuur.... dit doen we onder begeleiding van Marjon Hefting. We zijn nu een maandje of 4 aan het omschakelen. We rijden bitloos (met split reins

Op sommige foto's lijkt het alsof ik Banjer zit te prikken met de spoortjes die ik om heb, maar dit is niet zo... de spoortjes zaten (te) laag op de laarzen om Banjer daadwerkelijk te kunnen raken. Op sommige foto's lijkt het ook of ik mijn benen te ver naar achter heb... dit is denk ik ook wel een klein beetje het geval... maar ik denk ook dat het vertekent omdat de laarzen op sommige foto's wat naar voren kieperen.
Ik mag ook rechterop zitten, daar ben ik me van bewust.. maar ik had nog spierpijn van de zumbales, dus dat ging wat lastig

Ons resultaat was 179 punten... en ik kan me hier helemaal in vinden. Het wijken voor het rechter been ging gigantisch de mist in, maar dat is mijn eigen fout... ik begrensde Banjer verkeerd.
Het enige jammere vond ik dat er alleen punten op het protocol stonden en geen opmerkingen over wat niet goed ging, of juist wel...

Vragen en opmerkingen mogen uiteraard altijd... evenals onderbouwde kritiek... maar houd er rekening mee dat ik het waarschijnlijk al van mijn instructrice heb gehoord...

Ohja.. Banjer kleppert tijdens het rijden met haar lippen... dit is bij haar een teken van ontspanning... het geeft op sommige foto's een hilarisch effect