In dit topic opperde een andere bokker (Pletje123) dat ik Drenthe even tijdelijk zo verlaten voor Friesland om gezellig bij haar een dag te komen rijden, paard daar een nachtje te laten staan en dan de volgende dag daar samen op wedstrijd. Zo gezegd zo gedaan, afgelopen woensdag zijn we gereisd naar daar waar the worlds end.. het mooie Fryslan.
Woensdag heeft Pletje123 mij les gegeven, dat was al leuk en echt dingen meegekregen om thuis verder mee te borduren

Donderdag heeft zij hem met naald en draad ingevlochten
en had ik hem ook eens eindelijk echt mooi in de knotten zitten, want dat is toch niet mijn sterkste punt
Peerd de trailer in en hup naar Warga. In Warga waren ook nog twee andere bokkers om ons te meeten, waaronder LHS_80 die deze prachtige foto's heeft gemaakt, thanks
Op dit moment zijn wij het drukst bezig met het behouden van de impuls en het sterker maken van de galop. De galop is Attent's moeilijkste gang. Om hem sneller te maken schakel ik veel in voornamelijk draf, omdat hij galop nog erg moeilijk vind dus dat beperk ik. Als jullie meer tips hebben hoor ik het graag Ons doel is wel echt doorstomen door de klasses. Net wat Attent en ik aan kunnen qua snelheid.
Maar goed to the point.
Meet Attent:

Een 7jarige ruin een echt Gelders paard met de afstamming (Sirius x Saluut)
Dit is onze 3de wedstrijd in de L1 en onze 11de wedstrijd in totaal.
Eerst de foto's :
1.

2.

3. Wij zijn vaak vrolijk

4.

5.

6. Iets minder stelling en meer die buitenschouder begrenzen

7. Midden galop

8.

9.

10. Middendraf

11.

12.

13. Groeten

14. Klaar

probeer em bij het wijken actiever voor je binnenbeen te krijgen. Dan gaat hij ook gemakkelijker opzij. Dat kan je doen door bijv vanaf de hoefslag van buiten naar binnen te wijken en vervolgens weer van binnen naar buiten. Steeds een paar passen, zodat je vlot af kunt wisselen en hij wordt daar vlugger en scherper van
Succes!
Attent is super stoer en lief en t was heel gezellig!