Vandaag met [***] meegeweest op een rit van bijna 3u, achter de koets aan en met nog 2 paarden onder het zadel erbij. Had deze rit al eens achter de koets aan gedaan (en met nog 1 paard bij) dus ik dacht dat het wel goed zou gaan .. Dat was even buiten [***] gerekend

Er waren mensen mee op de koets en ik had de camera in hun handen geduwd voor wat foto's en filmpjes ... En we hebben waar voor ons geld gekregen

Eerste filmpje ... Galop

Wat [***] in het begin doet hoort er een beetje standaard bij, ik probeer er aan te werken om het te voorkomen maar dat lukt meer niet dan wel

En dan daarna een 2e poging, die ging beter!
Om te laten zien dat we ook normaal kunnen rijden, een draffilmpje

Het commentaar gaat over het eerste galopfilmpje, we hadden er naar gekeken om het terug te kijken tijdens de pauze maar we vonden het niet terug .. Ik vond dat jammer, had ik z'n gebok eens in beeld, bleef ik eens zitten, stond het weer niet op film

Nog een filmpje tussendoor .. de menzweep is een levensgevaarlijk ding (zeker als die gewoon opzij staat in plaats van in de handen van de menner

Om te eindigen een filmpje waar ik nog eens gestorven ben ... Heuveltjes .. serieuze heuveltjes ... De koets moest in volle galop (anders geraak je niet boven) dus wij moesten mee, willen of niet

Maar .. Alles is goed gekomen! Ik heb na die heuvel [***] achteraan gezet en toen waren ineens al mijn problemen verdwenen, blijkbaar voelde hij zich te opgesloten tussen de paarden en die koets, heb daarna nog heel fijn kunnen rijden. Volgende keer weer verder werken aan z'n gedrag

Nog wat foto's ...

Ik geef héél duidelijk aanwijzingen

Waren ze mij aan het uitlachen omdat ze het op foto hadden

En [***] denkt er ook het zijne van

Voor degene die het eerste filmpje in detail willen zien .. heb wat screenshots gemaakt ...

Niet superduidelijk, maar vooral die laatste vind ik toch wel spectaculair .. die pony stijgt echt op!

Mijn varkentje op buitenrit

Volgende keer toch maar weer eens alleen op pad