franka75 schreef:waarom heet het beest bommetje , hij is wel leukBeest ?Bombarie is zijn stalnaam en Bommie/ Bommetje is gewoon een afkorting..
wat ziet hij er goed uit! Ik herken hem nog van toen die bij zijn laatste eigenaar stond, zat met haar in een HK topic
Ves schreef: Hij is ook super lief en Bommetje staat dan ook voor Bomproof ipv een "tijdbom" Dat is super!!!
Wat ziet hij er goed uit! Kende nic erg goed en wordt helemaal blij om te zien dat bommetje zo goed terecht is gekomen!
Heerlijk om weer een topic over Bommie tegen te komen.Nic zou ons volgespamd hebben met leuke foto's, aan jou Vesta de eer om die traditie nieuw leven in te blazen.Nic zou niet anders willen!!!
jeeeejjjj!!! Bombarie is back !!!!! vooral veel foto's blijven plaatsen..leuke...lieve...gekke....mooie....net zoals Nic zou doen..
ElCamino schreef:jeeeejjjj!!! Bombarie is back !!!!! vooral veel foto's blijven plaatsen..leuke...lieve...gekke....mooie....net zoals Nic zou doen..Vind-ik-leuk c.q. vind-ik-ook-knop
tienus63 schreef:ElCamino schreef:jeeeejjjj!!! Bombarie is back !!!!! vooral veel foto's blijven plaatsen..leuke...lieve...gekke....mooie....net zoals Nic zou doen..Vind-ik-leuk c.q. vind-ik-ook-knop daar ben ik het mee eens
Ves schreef:franka75 schreef:waarom heet het beest bommetje , hij is wel leukBeest ?Bombarie is zijn stalnaam en Bommie/ Bommetje is gewoon een afkorting..Het is toch ook een beest. Maar, leuke foto's!