Na het herstel van de knieblessure, mochten we weer lekker het rijden gaan oppakken. We kregen een schema, en die volgende we tot in detail.
20 minuten stappen, 3 minuten draven, 5 minuten stappen, 3 minuten draven, 4 minuten stappen, 3 minuten draven, zo lang mogelijk uitstappen en 30 minuten koelen. En hoe dan ook geen wendingen rijden.
We gingen naar buiten, en hondjes kwam achter ons aan, Lara werd heet, gaf een flinke bokpartij.. Wat resulteerde op een op 2mm na gescheurde buigpees.
We zijn dus weer een jaar uit de running, maar niet getreurd, we'll be back! En als het niet ohz is, is het wel lekker spelend in de wei! Keuzes....
Mijn houding is een beetje belabberd, had alweer een tijdje niet gereden, me handen zijn om te janken en mijn beugels mogen wel een gaatje of 2 langer.. Maar even voor de steun was het wel fijn! Ook mijn hakken mogen wel een beetje naar beneden.
Goed dan,
Lara is een 8 jarig Rijpaard, maar mag door de beugel als Fries, ookal denken de meeste dat het een Arabo Fries is. Maak ervan wat je wilt, in haar paspoort staat Rijpaard.
Haar ouders zijn dus onbekend.

Hier de foto's!

1.

Lekker buiten even instappen.
2.

Even kijken wat de buren in hun tuin aan het doen zijn.

3.

Ennn, actie!

4.

Even een stukje hoefslag afsnijden.
5.

6.

Even een beetje wakker schudden.

7.

Lachennn!

8.

9.

Even 't nuisje een beetje uitschuiven. Alleen hij is net vanuit de verkeerde hoek gemaakt.

10.

11.

Sta-momentje.

Het was een heerlijk een-na-laatste ritje. Was is het toch een heerlijk paard om te rijden...
*zucht* We komen er wel weer bovenop hoop ik, en dan met meer geluk!

Een reactie/tips zou leuk zijn! Maar houd het vriendelijk!