Het is al weer een tijd geleden dat ik een forum heb geplaatst.. Ik heb nu een nieuwe topper en die wou ik graag even met jullie delen!

Ik heb lang nagedacht over een mooie naam voor haar.. tot ik: Ti amo tegenkwam. Ik vind het een hele mooie naam, dus dit word dan ook haar nieuwe sportnaam:)
Ti amo hebben wij zelf gefokt en is nu 3 jaartjes jong.
Nadat ik mijn Z paard had verkocht was ik op zoek naar een nieuw het liefst 5 jarig paard die nog niet zo veel kent.
Om eerlijk te zijn, we zijn een half jaar op zoek geweest, en konden geen geschikt paard vinden.
Totdat ik in het weiland keek bij de jonge paarden en dacht, hee we hebben er zelf 1 op stal staan! ( wist ik natuurlijk wel haha)
Dus vanaf toen ben ik met haar aan de slag gegaan en is Ti amo mijn "nieuwe" paardje geworden:)
In dat half jaar dat ik geen paard had, heb ik mijn moeders paard er bij gereden en gestart om toch te blijven rijden.
Ti amo is super braaf en heel fijn te rijden, ze is nu 2 maand onder het zadel.
Haar vader is: Sir oldenburg , en de moeder is een special D
LET'S MEET TI AMO!

En dan hier nog een fotootje van mijn andere topper die ik nu in het Z1 uitbreng:) 17e starten we op de overijsselse kampioenschappen.

Wat een knap paard met prachtige bewegingen! Ik ga mee met bovenstaande reacties. Zuinig op zijn en er alles aan doen dat ze haar lichaam correct gebruikt. Nageeflijkheid van haar uit laten komen, zodra ze meer in balans is zal ze beter in jouw hand komen. Idd ook meer lengte in de hals zodat de bovenlijn mooi kan ontspannen. Al lijkt ze er nu geen moeite mee te hebben om zo toch de achterhand er onder te slingeren