Samen met nog 2 ruiters van stal zijn we naar de locatie gereden die een kwartiertje van stal af lag. Daar aangekomen moesten we nog even wachten op 2 andere modellen die van een boerderij in de buurt kwamen. We hadden prachtig weer dus de foto's zijn echt super geworden! We hebben portret en race foto's gemaakt en aangezien ik er al een paar binnen heb kon ik het niet laten om al vast een topic te maken. 
Meet Woody!

1.

2.

3. Hier zat ik ineen hele snelle galop en dan krijg je hem niet zo makkelijk terug op alleen je zit dus helaas moest ik wel het bit er bij pakken. En dan had ik nog een remweg van tig meter.
Zelfde geld voor de andere race foto's.
4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13. Eén van de mooiste plaatjes.

14. En nog een prachtig plaatje van ons samen.

Als ik de rest van de foto's binnen heb komt er nog een topic.

Alle fotografen super bedankt voor de ontzettend gave foto's! Ik ben er echt heel erg blij mee.

Dit was bij het einde waar ik moest afremmen en nog had ik een remweg van tig meter. De eerste zoveel meter toen ik hem liet gaan had ik mijn hand naar voren en totaal geen contact. Maar ik moest wel contact zoeken anders had ik het halve bos nog doorgescheurd in een hard tempo...ik vind het ook jammer zo voor op de foto maar het is niet anders.