We hebben echt een super week gehad! Veel nieuwe vrienden gemaakt en lol beleefd

Lijstje van Amigo:
Naam: Amigo
Ras: NRPS kruising
Leeftijd: 12
Niveau: L1+6, we willen voor het indoor seizoen L2 hebben gestart

Maandag
Maandag 2 lessen gehad, de eerste les ging wel fijn, alleen niet veel bruikbare tips gehad aangezien het maar een halfuurtje was

De 2de les heb ik wel veel aan gehad, het wijken ging niet zo goed (gaat wel opzij maar niet vooruit.....) en daar zijn we erg mee geholpen

Helaas geen fotos van maandag..
Dinsdag
De eerste les was springles, ging niet zo als geplant, hij weigerde veel maar aan het eind toch nog fijn gesprongen, we hebben wel alles gesprongen wat er stond

Smiddags een uur dressuurles, van wie weet ik niet meer maar het ging wel goed

Woensdag
Het eerste uur hadden we crossen, harstikke gaaf natuurlijk!
Dit deed die wel heel goed, maar hij vond het ook leuk 
Smiddags dressuurles, ging wel fijn alleen ik vond de instructeur niet fijn
J. Teune oid? 

Klaar voor de les!

Beetje rare foto

Donderdag
Donderdag had ik smorgens buitenrit en smiddags spelletjes.
Buitenrit was hij eruuuug sterk
Moest alleen maar inhouden anders ging hij de rest voorbij.... Hij heeft ook een hoef tegen zijn neus aan gehad omdat hij véél te dicht op zijn voorganger reed, dat had hij ook wel verdiend.Een van de keren in de paddock: (hij heeft er dagelijks ingestaan
)
Vrijdag
Die dag was keuze les, ik had voor dressuur proef gekozen, toch wel spijt van gehad omdat ik er niet veel mee kon....
Hij was erg snel afgeleid en ik heb niet fijn kunnen rijden.. En om nou een L1 proef te rijden in een 20 bij 60 bak werkt niet echt

We hebben echt een super week gehad! Volgend jaar zijn we weer van de partij!
Owja, en dit was maar een deel van de dekjes, ik had er 8 bij

Groetjes Anne!
Wintec 2000, heel fijn zadel
) 
en wat bedoel je met in de krul trekken? Ik zie nergens een open mond of eenv bit wat door de mond getrokken word & ik vond hem niet fijn les geven aangezien hij af en toe wat dingen zij bijv actiever of rechter op zitten. Verder zij hij niks, hij was meer met de rest bezig.