Misschien kennen jullie het topic nog dat ik een jaar geleden plaatste; [RT-P] Pff, ik krijg die buitenstelling er gewoon níet uit.. tips?
Er is heel veel gebeurd sinds die tijd!
N.a.v bovenstaand topic kreeg ik van bokker Mando een pb'tje dat ons leven zou veranderen.
Ze vertelde over haar paard en over de manier waarop zij na elke les weer met een lach van haar paard stapte.
Ik besloot de stap te wagen en op 2 Oktober 2011 kregen we onze eerste les van een rechtricht-instructeur.
'Mando' kreeg helemaal gelijk; ik stapte met hernieuwde energie van Kim's rug. Figuurlijk dan… wat een spierpijn!!
Er ging een wereld voor ons open.
In de tussentijd is er heel veel gebeurd en veranderd, leuke en minder leuke dingen.
- Mijn verhuizing naar een nieuw huisje dat ook nog eens een stuk dichter bij Kim's plekje was.
- Voor het eerst echte rijlaarzen, mét de naam van mijn droompaard, gekregen van mijn moeder en zo onwijs mooi.
- Het ongeluk van 31 Maart 2012.
- Onze ijzersterke band op beeld, 2 maanden later.
- Bezoek van de Osteopaat waar Kim direct beter door liep.
- De aankomst van ons prachtige zadel, 14 Juni 2012
Het afvallen gaat natuurlijk gewoon door!

Naam: Kim van de Hamstermolenberg. Papa & Mama (rechts)
Geslacht: Merrie
Hoogte: ±1.70m
Ras: Nederlands [ras]
Leeftijd: 8 Jaar
Kleur: Heel lichtbruin-valkachtig & Mealy.
Aftekening: 2 witte voetjes en een kol.
Instructeur: Steef Geelen
Website: Rechtpaard.nl
Geeft ons les sinds Oktober 2011.

In het begin konden we met héél veel moeite 1 rondje door de bak draven, daarna was ik uitgeput en Kim zwaar geïrriteerd.
Onze 2de of 3de les, (Oktober 2011);
14 Juni 2012;

Afgelopen zondag hebben we weer les gehad.
Hou er rekening mee dat we les krijgen in rechtrichten en dat dit er anders uitziet dan 'gewone' les.

De tel ben ik ondertussen kwijt, maar we zitten nu tussen de 15-20 lessen.
Dus met heel veel trots...

...vandaag, woensdag 11 Juli 2012 (huiswerk);
Ik ben echt heel trots op Kim!
Het is echt hard werken in de les (en erna), maar we gaan vooruit en dat is het belangrijkste.
Rijtechnisch commentaar mag, maar ik krijg goede begeleiding en daar zetten we ons volledig voor in.

Ik ben erg benieuwd of jullie de vooruitgang ook goed kunnen zien.
Bedankt voor het kijken!!