Vorige week is Feline (Fee_) zo lief geweest om fotootjes te maken. Fee, nogmaals bedankt ook voor het enorme eind dat je meegelopen hebt
Ik wilde heel graag een foto van mij en Shaggy voor op canvas en dat is zeker wel gelukt! 
Shaggy is een fantastisch lieve pony die in het duin de rust zelve is tot we op het strand komen
De dag ervoor mocht hij ook al lekker z'n energie kwijt op het strand, dus wilde hij dat weer maar dat mocht niet van mij want het zand was ook heel slecht. Daarom heb ik maar hele kleine stukjes gedraafd en gegaloppeerd. Meer voor het idee en leuke foto's dan voor z'n energie-uitlating. Hij maakt zich dan enorm sterk en zet z'n nek erop die dan flink tegen je gebruikt wordt, maar al met al geniet hij er enorm van en ik ook!
Nouja goed, de foto's zijn leuker dan dit onnozele gepraat....
Eerst maar even in het duin

Het schatje dat niet stil wilde staan......

Deze komt op canvas, moet alleen een andere (verticale) uitsnede worden, dan kan hij mooi naast m'n andere canvasje!

Daar boven op die beerrrgg!!

We beginnen met meeuwen plagen

Dan een stukje 'zwemmen', je ziet het hier niet heel duidelijk, maar we staan op een zandbank.
Moesten even een stukje tot z'n buik door de zee om hier te eindigen

En natuuuurrlijk weer even gek doen...

Ook nog even 2 foto's van Shaggy's springdebuut, wat was hij braaf voor zo'n eerste keer!

Jup, ik moet hier voor me uitkijken

Bedankt voor het kijken!
Reacties altijd welkom 
Groetjes Roos