Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
annisatjj schreef:ik zit met hetzelfde probleem
moet nog 1 jaartje op de middelbare en daarna wil ik deurne gaan doen. en dus moet er een paard komen.
omdat wij op de een pensionstalling staan is 4 paarden ( 1 is van mijn zus die doet ook deze opleiding en 2 zijn dan mijn pony's en dan moet er nog een paard bij ) echt niet mogelijk. dus moeten mijn 2 pony's ook weg .
heb het hier ook best zwaar mee maar gelukkig kunnen ze waarschijnlijk aan mensen van onze pensionstalling verkocht worden en zie ik ze dus wel ieder weekend en mag ik er nog op rijden![]()
weet niet waar jij staat maar als je bijvoorbeeld ook op een pensionstalling staat kan dat niet een oplossing voor jou zijn ?
_Amigo schreef:xMercury schreef:Ja.. Dat is ook weer waar.. Ik weet dat ze het daar super goed gaat krijgen, maar nou hou ik haar eigenlijk uit egoïsme bij me..
Waarom op egoisme? Je hebt toch een band met je paard opgebouwd? Ik denk dat je paard het ook veel fijner vind om bij jou te blijven!
xMercury schreef:_Amigo schreef:
Waarom op egoisme? Je hebt toch een band met je paard opgebouwd? Ik denk dat je paard het ook veel fijner vind om bij jou te blijven!
Ja goh, ik heb dan echt zo het gevoel dat ik haar alleen maar hou, omdat IK haar niet kwijt wil.. Maar dan weet ik wat voor haar beter is.
Haha, ze is een pony. Maar 1.44 he
Ik kan nergens een lease paard vinden