Zaterdag zijn Angel en ik weer eens op wedstrijd geweest na bijna een jaar niet te hebben gestart. Van de winter hebben we sowieso nauwelijks kunnen rijden door diverse redenen, maar het rijden ging weer de goede kant op en ik had een trailer gekocht, dus vond ik het wel weer eens tijd voor de wedstrijden.
We kwamen net wat te laat aan, dus snel betaald en gaan zadelen, ik was in lichte stress, maar met wat hulp van iemand was ik zo klaar en kon ik opstappen en richting losrijbaan. Angel vond het nodig om zich als warmbloed te gedragen dus met een hoop gebries, geknor en kijkerig gedrag stapte ze als een heus sportpaard over het terrein.

Goed, de foto's Niet echt denderende kwaliteit, ze waren veel te donker, dus heb geprobeerd er iets van te maken..:
1. Drafje tijdens het losrijden, was hier 8-jes aan het rijden.

2. Ook draf tijden het losrijden, achterhand mag er wat meer bij.

3. Drafje net voor we begonnen aan proef 1. We hadden even een miscommunicatie en net hierna verlieten we de ring dus..

4. Rechtergalop proef 1. Moet veel actiever en meer sprong. Mijn (been)houding is om te huilen.

5. Ook galop proef 1. Geldt weer hetzelfde.

6. Richting halsstrekken. Lijkt nergens op natuurlijk, wilde niet zo.

7. Net voor proef 2 begon, moet rechter.

8. Rechtergalop, weer meer sprong. Is al wel wat actiever dan in proef 1.

9. Idem.

10. Aanspringen linkergalop.

11. Linkergalop. Hier draaien we net de volte in. (been)houding is weer om te janken..

12. Stapperdestap richting middenstap.

13. Nog even kijken hoe het bij Angel dr vriendin ging, Angel vond andere paarden natuurlijk interessanter..

Nou, dat was het weer. Reactie is leuk natuurlijk