We zijn er natuurlijk knoerd druk mee maar ik heb zaterdag toch maar even wat foto's gemaakt.
Het wordt superrrr leuk allemaal! Maar daar moeten we wel nog het een en ander voor doen.
Om een indruk te geven hier de eerste pics van onze nieuwe stek.
De paarden zijn al 2 weken daar, die hebben we als eerste verhuisd. Wij gaan met onze spullen komend weekend. We slapen er al wel....
Hier het uitzicht vanuit het keukenraam. Doordat je de paarden de hele avond kan zien als je thuis bent weet ik nu dat tegen een uur of elf Bert (fries) tegen de vlakte valt. Hij gaat dan liggen slapen maar valt om als een afgezaagde boom. Pebbles (Paint) gaat wat later liggen als de lichten uit zijn, kwamen gisteren achter toen we na al een half uur in bed te hebben gelegen bleek dat we de hond niet hadden uitgelaten.... moesen we nog effe doen dus. We vergeten de raarste dinge momenteel.... zal wel van de drukte komen... Powell en Apache heb ik (nog) niet zien liggen. Maar hier het uitzicht dus:
Hier de schuren vanaf het weiland gezien. Links de grote schuur met 4 boxen, rechts de stalcontainer (die we nog willen verplaatsen) en daarachter de kleine schuur met 2 boxen/werpstal.
Vanaf de schuren de wei gezien. De bosrand erachter is van de Drunense Duinen. Heel veel gewone vogels en roofvogels op de wei.... erg mooi....
Dit is onze slaapkamer..... Daar moet dus nog het een en ander gedaan worden! We beginnen deze week (hoop ik...) met de badkamer maken, er is nu alleen een douche beneden. En de woonkamer moet nog helemaal gestript, net als deze kamer:
Omdat de rest van het huis nog wel effe gaat duren hebben we nu vast 2 kamers afgemaakt. was effe heeeeeel hard door werken maar daar kunnen we nu iig al schoon en fris slapen zonder bang te zijn met je blote voeten in een spijker te trappen. Het zijn 2 indentieke kamers en die zien er zo uit (scheelt al een boel hè)
Zo, da wast voor nu!
Ik hou jullie op de hoogte