Vertrek vanaf de duinen richting strand. Wieke (vriendin/stalgenoot) waren samen richting strand gereden vanaf het friese land en we zouden op het strand nog twee vrienden ontmoeten die vanaf Emmeloord moesten komen. Maar we vertrokken dus in eerste instantie met z'n tweetjes. Eh nou ja, met dochter en vriend/fotograaf, die overigens niet te paard zaten

Eën van de eerste pogingen om de paarden in het water de krijgen. Het is wel heeeeeel erg raar dat het water op je afkomt hoor

Ontmoeting met flair uit Den-Helder en haar vosje. Errug leuk diertje!

De laatkomers uit Emmeloord

En Mas met de Z-springer; Omar. Een supersnelle donder, zoals later zou blijken.....

Wieke met Rolex, nadat ie van haar een zandruiter had gemaakt

Golven zijn "eng".

Mas met Omar.

Onenigheid met mams

Mas in volle galop; hij was echt niet meer bij te benen voor onze paarden...

Annerike met Naros in het water; hij was de eerste die het aandurfde om een voet in het bewegende water te zetten. Brrrraaaaafff Naros.....

De rest volgde daarna heeeeel erg aarzelend......

Tadáááá.........

Getsie, ik weet niet wat ik hier van moet denken hoor.....Picasso had gemengde gevoelens over het betreden van dit toch wel errug grote plasje.....Ik voelde hem aan alle kanten rillen

Snel er weer uit.......

Dit vind ik een heel gave foto! Wieke in actie met Rolex......

Uitstappen na alle opwinding (rengalop en waterpret!)

Ik heb iig een leuke middag gehad en ben weer een ervaring rijker. Ik was nog nooit aanhet strand geweest met paardlief (en dat terwijl ik er jaren vlakbij gewoond heb