Vandaag Patrick en Whisper(Omo is haar nieuwe bijnaam omdat ze zo wit is, bedacht door Henk(ariebren@bokt)weer op de foto gezet. Whisper is gedekt door Patrick en zitten in spanning af te wachten of ze hengstig wordt of drachtig is
Jeeetje dat zijn allebei echt ontzettend gave beesten om te zien! Vind vooral Patrick helemaal geweldig! Ik ben heel benieuwd of ze drachtig is, wat zal dat een gaaf veulen worden!
DieselVince
Geplaatst: 08-04-12 22:57
goh wat fijn om te zien dat Patrick weer goed gaat...!!! Wordt vast een beeldschoon veulen.. zal voor je duimen...
Heerlijke foto's, zo te zien gaan ze allebei erg goed. Mocht ze drachtig zijn, komen ze dan samen te staan? (of staan ze dat al?) Ik duim voor dinsdag!
Tinkermuts
Geplaatst: 09-04-12 07:42
ze zien er weer uit om door een ringetje te halen, ik duim heel hard dat whissie drachtig is.
Zodra Whisper drachtig is gaan ze bij elkaar Naat, maar met het dekken vinden we het samen fijner als dat aan de hand gebeurt (gezien de omstandigheden van Patje)
Dankje allemaal Marja en ik zijn ook super trots op het stel
Eevee
Geplaatst: 09-04-12 08:56
WAUW wat heb je een prachtig stel Marja schitterende foto's
Ik altijd roepen dat een bonte tinker redelijk 50/50 qua kleuren moet zijn, maar jouw Whisper is écht een spookverschijning, in positieve zin. Man, man, daar gaat een prachtig veulentje uit komen!
Hoop dat ze drachtig is! Wat een mooie foto's van 2 super mooie paarden. Maar patrick is ook wel mooi wit. Vanish? Hoewel de vlekken natuurlijk moeten blijven!