Hincapie is een 7 jarige PRE-hengst afkomstig van de Woeste Hoeve.
Ik heb hem nu bijna 3 jaar en ben toen ik hem net had begonnen met inrijden.
We hebben alles gewoon rustig aan opgepakt en rijden zeer afwisselend. We springen, maken buitenritten, dressuren en rijden zo nu en dan met dameszadel.
Lekker afwisselend dus en vooral voor de lol. Verder speelt hij graag voor fotomodel en weet hij iedereen in te pakken met zijn koppie.
We rijden gewoon op B niveau.
De foto's zijn gemaakt toen we weer voor de tweede keer in deze bak (eigenlijk springbak) reden en dit is voor hem altijd een plaats met veel afleiding.
De bak ligt aan een drukke weg, bij de buren gebeurd regelmatig iets of de was hangt buiten te wapperen. Genoeg afleiding dus.
Maar toch heeft hij dit keer niet echt dol gedaan dus was zeer tevreden. Er zaten nog wel spoken hier en daar en hij was nog wat gespannen maar niet idioot.
Hij was wel goed heet waardoor ik vaak meer met mijn hand moest doen dan dat ik eigenlijk graag wil. Maar dit komt wel weer als we wat vaker buiten hebben gereden.

1. Ik vraag hier extra met mijn binnenhand omdat hij het rondje ervoor spoken aan het zoeken was bij de buren. Moest even zijn aandacht er vanaf houden.

2.

3. Jammer genoeg wat ver weg..

4. Ik weet dat ik op mijn kont moet blijven zitten...

5. Even lekker stappen tussendoor.

6.

7. Hier waren we even aan het spelen samen met een stalgenootje. Waren wedstrijdje aan het draven en Hinc vond dat ook wel geslaagd.

8. En dan even lekker uitsloven... Jammer genoeg wel wat uit elkaar..

9. En weer gecontroleerd uitstrekken.

10. Dit was een paar dagen geleden in de andere buitenbak toen het nog wat kouder was.

11.

12. En lekker tijdens een buitenritje.

13. En Hincapie op de charmante manier