Grootste faaal moment ooit! :') @bokkende yellow

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

iloveyellow

Grootste faaal moment ooit! :') @bokkende yellow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-12 23:14

Vriendin kwam, je doet gek en je krijgt faal momenten! Wij met z'n 2e op yellow, ging super! Yellow heeft daar ook nooit problemen mee en inneens! _/-\o_ BAM.
Ze was erg druk en moest haar energie even kwijt :')
Ik kwam met een goed idee, zonder handen en net alsof yellow het door had!

hahaha, veel kijkplezier! :D

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 23:19

hahahah toen het achterstevoren ging moest ik wel hard lachen!

NZ92

Re: Grootste faaal moment ooit! :') @bokkende yellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 23:22

Vind,het niet heel grappig..pony,krijgt een duidelijke,klap op zn rug. Voortaan misschien eerst aan je pony,denken ipv je,eigen plezier.

iloveyellow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-12 23:24

NienkeNiels schreef:
Vind,het niet heel grappig..pony,krijgt een duidelijke,klap op zn rug. Voortaan misschien eerst aan je pony,denken ipv je,eigen plezier.

Je mag alles toch een keer uitproberen! :') ik denk niet dat dit zo heel slim is al je het elke week doet, maar dat gebeurd ook zeker niet! ;) Niet heel stom bedoeld naar jouw toe maar je typt een beetje lastig met die , en..

NinaCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 23:25

Dat wilde ik ook zeggen maar ik had geen zin in een hele discussie. Yellow heeft ervan geleerd denk ik, zij bokte en kreeg daarna een klap op z'n rug, karma..! En aangezien er in de OP stond dat dit normaal erg goed gaat vind ik het nogal een rare reactie..
Laatst bijgewerkt door NinaCharlie op 23-02-12 23:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 23:26

Pony krijgt inderdaad een enorme klap te verduren op zijn rug... Maar je geeft hopelijk wel om je paard dus ik veronderstel dat je het maar probeerde? Dat hoop ik toch...

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 23:27

NienkeNiels schreef:

Nounou overdrijven is ook een vak hoor. Beetje lol met je knol moet kunnen toch. Die klap ja, maarja je gaat niet met zn 2'en erop met het idee, hopen dat die lekker gaat bokken :+

Ik heb hard gelachen om je filmpje hahahaha, geweldig :')

Paarde_bloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 23:27

:Y)
Laatst bijgewerkt door Paarde_bloem op 27-05-22 14:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 23:28

Tuurlijk joh, ze sprong spontaan op die pony met nog iemand er bij om uit te proberen of de bokknop nog werkte. :')

Ik heb er smakelijk om gelachen, al wil ik je toch aanraden om in het vervolg een tandempony aan te schaffen als je met z'n tweetjes wil rijden. :D :D

Serada

Whahaha, echt leuk! _O-

NinaCharlie

Dit is echt typisch bokt. ..

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 23:29

Roosch schreef:
Tuurlijk joh, ze sprong spontaan op die pony met nog iemand er bij om uit te proberen of de bokknop nog werkte. :')

Ik heb er smakelijk om gelachen, al wil ik je toch aanraden om in het vervolg een tandempony aan te schaffen als je met z'n tweetjes wil rijden. :D :D

Agreed _O-

Zou zelf echt niet met zijn 2tjes op een pony kruipen, maar ik neem aan dat dit maar heel eventjes was en je dit niet vaak doet?

iloveyellow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-12 23:29

Ik heb het al een eerder gedaan, met een heel licht meisje en yellow geeft hier helemaal niet om! ;) Na die bok heeft ze het ook niet meer gedaan en zoals ik al zei, ze had erug veel energie! En tuurlijk geef ik om me paard en ik ga dit ook niet elke maand doen. ;) Ik spring er idd niet op om yellow pijn te doen en had deze bok ook niet verwacht. Wij konden en hopelijk nog meer mensen erg om lachen!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 23:29

Paarde_bloem schreef:
Ik weet niet zo goed wat voor reacties je hierop gaat krijgen... Ik vind het nogal onverantwoordelijk en ik denk niet dat je pony het heel leuk vindt. Het is ook niet goed om met z'n tweeën op een paard te gaan zitten.

Ach, dat soort dingen heb ik vroeger ook gedaan hoor... :D

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 23:30

Ik vond het erruuug elegant :D en wat knap dat ie het ook zo leuk achterwaarts kan :')

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 23:31

Hahaha ik vind hem leuk! _/-\o_ _/-\o_

FromNorway

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 23:34

oliebol hee, moet hier nu echt weer zo zeikerig op gereageerd gaan worden? Als ze geen cap op hadden gehad waren er ook daarover mensen gevallen zeker?

Gewoon twee meisjes die lol hebben met hun knol. Er zijn wel ergere dingen.

Ik heb in ieder geval smakelijk gelachen om die stuiter.

Saars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 23:36

Nou nou, zo erg is het niet toch ;)
Yellow kan het gewicht van deze meisjes best aan en had het zó erg niet door dat 't er twee waren dat hij besloot wat vreugdebokken te gaan doen. Wat resulteerde in zijn bedenkelijke hoofd: "Dat was niet zo'n goed plan, precies..."

Hihi :D

Maartenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 23:38

Geweldig! _/-\o_

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 23:39

grappig filmpje hoor.. en met zn 2en erop moet best kunnen... hoe moet dat anders als die prins op dat witte paard voorbij komt galoperen.... dan springen we toch gewoon achterop neem ik aan?? en galoperen we samen de ondergaande zon tegemoet..

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 23:40

juval schreef:
grappig filmpje hoor.. en met zn 2en erop moet best kunnen... hoe moet dat anders als die prins op dat witte paard voorbij komt galoperen.... dan springen we toch gewoon achterop neem ik aan?? en galoperen we samen de ondergaande zon tegemoet..

Nee joh, de brave Bokker hangt er een lasso aan en gaat er op skies achter aan, voor het welzijn van het paard. 8-)

Ik heb het filmpje wel 3 keer teruggekeken, je ziet Yellow ook echt zo kijken van 'Oh. oliebol. Dat was geen strak plan.'

odilia1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 23:44

Wat een gezeur hier zeg! Allemaal van die pietluttige miepjes waar bij nooit wat fout gaat zeker en al zeker geen lol met je knol! Stel je voor dat ie een dreun krijgt in zijn rug, denk je dat ie met 1 persoon op zijn rug geen dreun krijgt als ie bokt?! _-:(
Ge-wel-dig filmpje, vooral de achteruit versie!! :=

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 23:44

Hahahaha heb hier zo om gelachen :') Vooral hoe jullie samen neerkomen. Knap trouwens dat Yellow ook achterwaards kan bokken :)

Jammer btw dat sommige mensen zo een 'bokt' discussie aanwakkeren. Reageer dan niet.

iloveyellow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-12 23:46

Dankjulliewel! Ik dacht ohnee :') een zeurtopic maar de topbokkers redden m'n topic weer! _/-\o_

billionache

Re: Grootste faaal moment ooit! :') @bokkende yellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 23:49

Zoooo wat kunnen sommige mensen toch zeuren!

Heb hier erg om gelachen! deden wij vroeger ook af en toe op pony van een vriendin. doodbraaf, gaf er niks om maar heeft op een keer ook 'ns zo'n bok gegeven _O-
Je kan er inderdaad erg om lachen als ik daaraan terugdenk :D