BAM.Ze was erg druk en moest haar energie even kwijt

Ik kwam met een goed idee, zonder handen en net alsof yellow het door had!
hahaha, veel kijkplezier!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

BAM.

NienkeNiels schreef:Vind,het niet heel grappig..pony,krijgt een duidelijke,klap op zn rug. Voortaan misschien eerst aan je pony,denken ipv je,eigen plezier.
ik denk niet dat dit zo heel slim is al je het elke week doet, maar dat gebeurd ook zeker niet!
Niet heel stom bedoeld naar jouw toe maar je typt een beetje lastig met die , en.. NienkeNiels schreef:Vind,het niet heel grappig..pony,krijgt een duidelijke,klap op zn rug. Voortaan misschien eerst aan je pony,denken ipv je,eigen plezier.

Roosch schreef:Tuurlijk joh, ze sprong spontaan op die pony met nog iemand er bij om uit te proberen of de bokknop nog werkte.
Ik heb er smakelijk om gelachen, al wil ik je toch aanraden om in het vervolg een tandempony aan te schaffen als je met z'n tweetjes wil rijden.![]()

Na die bok heeft ze het ook niet meer gedaan en zoals ik al zei, ze had erug veel energie! En tuurlijk geef ik om me paard en ik ga dit ook niet elke maand doen.
Ik spring er idd niet op om yellow pijn te doen en had deze bok ook niet verwacht. Wij konden en hopelijk nog meer mensen erg om lachen! juval schreef:grappig filmpje hoor.. en met zn 2en erop moet best kunnen... hoe moet dat anders als die prins op dat witte paard voorbij komt galoperen.... dan springen we toch gewoon achterop neem ik aan?? en galoperen we samen de ondergaande zon tegemoet..