het was zoooooooo druk, echt nie normaal. wij waren er om half 10 en toen stond er al een rij mensen voor de nog dicht ingang te wachten. wij zaten nog lekker warm in de (vieze) jeep

foto van de rij (kouwkleumende) mensen vanuit de auto:

uiteindelijk ook maar in de rij gaan staan, achter zuurstokstofsokken

euh tja...

wat nieuwe zadels gepast.
zadels waren duurder als m'n pony

nog een nieuw hoofdstel gekocht. was eigenlijk afgeprijst voor E60 maar zat opeens een prijskaartje van E19 aan

speciaal een dresuurdekje gekocht, omdat iedereen op bokt altijd zeikt dat ik een vzh dekje onder m'n dressuurzadel heb

het is in het echt donker bordeaux, maar lijkt hier feller door de zon.

verder nog gekocht:
antiklitspray
toen afgerekend (kei lange rij

we wilde nog ff teruggaan en binnen in de winkel gaan kijken, maar het was zoooo druk. je kon je kont nie meer keren. was echt nie leuk meer

zat er voor de jeep een hele groep mensen. dus ik nog voor de grap tegen breg: kijk dat zijn onze fans van bokt.
zitten we in de auto, komt er iemand naar ons toegerend: komen jullie wel eens op bokt?

weet ff nie meer hoe iedereen heette. buitenzorg was er zowiezo bij en verder.... euh sorry mensen, ben heeel slecht in namen.

naja hier een foto die ik onverwachts heb gemaakt. (staat niet iedereen op)

hun waren zo slim geweest iemand anders voor ze in de rij te laten staan

toen die naar driekwartier had afgerekend zijn breg en ik ff doorgereden naar drunens ruiterhuis
gekocht: nix

en toen naar langeraap
gekocht:
koperkleurig dubbelgebroken bit
vloeibare teer
paardenstiekjes (want bregje heeft op al haar stiekje der naam geschreven, omdat ik ze altijd jatte)
teugels
wit dekje
kalkoenen
enneuhh... da was het geloof ik

en nog de deken die ik afgelopen weekend voor lou heb gekocht:
waterdichte met halve hals. m'n andere winterdeken is kei zwaar en schuurt op de schouder dus vandaar deze wat lichtere deken.
mevrouw was aan het eten en wilde niet echt meewerken, maar deze is het dus:

m'n bankrekening is ondertussen dus leeg en de kast weer wat voller