Jury's zijn Miranda Bouterse en Carmen Voigtland (DE)
Het programma is als volgt, we starten om 09.00uur
Level 5 Showmanship at Halter
Level 4 Showmanship at Halter
Level 5 In Hand Trail
Level 4 In Hand Trail
Level 5 Walk en Jog Trail
Level 4 Trail
Level 5 Walk en Jog Pleasure
Level 4 Pleasure
Level 5 Walk en Jog Horsemanship
Level 4 Horsemanship
Level 3 Showmanship at Halter
Level 2 Showmanship at Halter
Level 1 Showmanship at Halter
Level 3 In Hand Trail
Level 2 In Hand Trail
Level 1 In Hand Trail
Level 3 Trail
Level 2 Trail
Level 1 Trail
Level 3 Pleasure
Level 3 Horsemanship
Level 2 Pleasure
Level 1 Pleasure
Level 2 Horsemanship
Level 1 Horsemanship
Level 3 Reining
Level 2 Reining
Level 1 Reining
Bij minder dan 4 deelnemers in de Levels 1 of 2 zullen deze rubrieken worden samengevoegd, maar liever doen we ze apart!
Zoals gebruikelijk bij onze Double Judged Shows zijn we weer druk bezig met onze sponsors, die er al meerdere jaren voor zorgen om iedere prijswinnaar een klein presentje te geven!
Ook is er dubbele prijsuitreiking, dus dubbele lintjes en bekers en natuurlijk dubbele punten!
Stallen zijn beschikbaar voor de prijs van 20,00 euro inkl. hooi- en stro!
Manege Noot beschikt over 2 rijhallen, een van 20x40 meter en de wedstrijdhal van 35x65m, waarvan een klein gedeelte wordt afgezet voor de toeschouwers. Vanuit de kantine heb je een prima overzicht op de inrijbaan. De arena beschikt over een matige tot goede reiningbodem.
Ook is er een zeer grote buitenrijbaan en een roundpen, waar je je paard eerst even kunt longeren als dat nodig is. Ruime parkeergelegenheid!
Manege Noot ligt ca. 10 km. onder Den Helder en is uitstekend te bereiken via de A7 en de N9
De dagen vóór de show hebben wij een Bootcamp georganiseerd, deze is helemaal vol!
Alle deelnemers aan het Bootcamp krijgen van de eigenaars van Manege Noot 25% korting op het startgeld!
Ik hoop jullie allemaal weer te zien op 9 april!

Neem ik de spiegelreflex van mijn buurman mee
overlaten ......die heeft een groter hoofd.
leuten tussendoor , enne als je dat hooinetje voorin nu eens vult met hooi dan loopt Chicco er zelf wel in, hij doet toch alles voor eten